آتش تالاب «هورالعظیم»، گاومیش‌ها را سوزاند آتش تالاب «هورالعظیم»، گاومیش‌ها را سوزاند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آتش تالاب «هورالعظیم»، گاومیش‌ها را سوزاند

آتش تالاب «هورالعظیم»، گاومیش‌ها را سوزاند

خبرگزاری ایسنا: معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از ادامه آتش‌سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ هزار هکتار از بخش عراقی این تالاب طعمه حریق شده است.

عادل مولا، با اشاره به آتش‌سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم اظهار کرد: آتش‌سوزی در بخش عراقی این تالاب همچنان ادامه دارد اما از شدت آن کاسته شده است.

سوختن گاومیش‌ها به دلیل آتش‌سوزی «هورالعظیم»

وی افزود: طبق برآوردهای انجام شده و بر اساس تصاویر ماهواره‌ای، تاکنون ۱۵ هزار هکتار از تالاب هورالعظیم در بخش کشور عراق طعمه حریق شده است.

مولا با اشاره به تصاویر منتشرشده درخصوص سوختن گاومیش‌ها در شهر رفیع بر اثر آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم گفت: در هفته گذشته دو نقطه در شمال تالاب هورالعظیم در بخش ایران دچار آتش‌سوزی شد که در اثر آن حدود ۱۸۰۰ هکتار از این تالاب در بخش ایرانی در آتش سوخت و گاومیش‌ها و برخی احشام نیز دچار آسیب شدند.

سوختن گاومیش‌ها به دلیل آتش‌سوزی «هورالعظیم»

معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به آلودگی و دود متشرشده در روزهای گذشته در شهرهای خوزستان در پی آتش‌سوزی هورالعظیم، تصریح کرد: طبق گزارش شب گذشته به دلیل اینکه وزش باد به سمت کشور ما نبوده، دودی در شهرهای خوزستان بر اثر آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم انتشار نیافته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  حقوق‌ها ۴برابر شود به قدرت خرید سال ۹۰ می‌رسیم!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *