آخرین وضعیت بازار بورس، طلا و ارز آخرین وضعیت بازار بورس، طلا و ارز | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آخرین وضعیت بازار بورس، طلا و ارز

آخرین وضعیت بازار بورس، طلا و ارز

برترین‌ها: در حالی که شخاص کل بورس امروز هم با افت و ریزش مواجه شده، قیمت طلا، سکه و ارز در معاملات امروز بازار تهران روند نزولی به خود گرفته است.

سقوط سنگین بورس ادامه دارد

ایلنا: شاخص کل بورس تهران در ادامه روند کاهشی خود با ریزش بیش از ۳۰ هزار واحدی به عقب نشینی در کانال ۱٫۱ میلیون واحدی ادامه داد.

آخرین وضعیت بازار بورس، طلا و ارز

شاخص کل بورس تهران در ادامه روند کاهشی خود با ریزش بیش از ۳۰ هزار واحدی تا ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه، به عقب نشینی در کانال ۱٫۱ میلیون واحدی ادامه داد.

شاخص هم وزن نیز افت بیش از ۵ هزار واحدی دارد.

نمادهای فولاد، فملی، شستا، فارس، کگل، کچاد و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را در این روند داشته است.

طلای ۱۸ عیار به زیر یک میلیون بازگشت

 قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم ۹۸۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. 

قیمت سکه کاهشی شد

به گزارش تسنیم، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت دلار در بازار آزاد

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است.

حتما بخوانید:  وزیر کشور: آمار قربانیان حادثه ایرانشهر واقعی نبود

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *