آخوندی به آملی لاریجانی: شرکت راهسازی ندارم آخوندی به آملی لاریجانی: شرکت راهسازی ندارم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آخوندی به آملی لاریجانی: شرکت راهسازی ندارم

آخوندی به آملی لاریجانی: شرکت راهسازی ندارم

خبرگزاری ایلنا: وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای به آیت‌اله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواستار پیگیری اظهارات کذب نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درخصوص دارایی‌های وی و مالکیت چندین شرکت راهسازی شد.

آخوندی به آملی لاریجانی: شرکت راهسازی دارم

متن نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت‌اله آملی لاریجانی

رئیس محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام

اخیرا ویدئویی توسط کانال تلگرامی رو در رو در سایت اینترنتی آپارات از آقای نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی به آدرس https://www.aparat.com/rudarru انتشار یافته است.

این کانال سایت اینستاگرامی به آدرس https://www.instagram.com/rudarru / دارد که این ویدئو را بر روی آن نیز انتشار داده است. وی در این ویدئو مدعی شده و این اتهام به اینجانب عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی وارد ساخته که دارای شرکت‌های راهسازی هستم و خودم با خودم پیمان می‌بندم.

با توجه به اینکه وی نماینده مجلس شورای اسلامی و فرد شناخته‌ شده‌ای است و سخن وی به عنوان نماینده مردم پژواک گسترده دارد، یا باید این موضوع را اثبات کند و یا آنکه دستور فرمایید دادگاه صالح وی و مسئول و صاحب‌امتیاز کانال رو در رو را به جرم نشر اکاذیب، افترا و تشویش افکار عمومی محاکمه و مجازات نماید.

اینجانب مدعی هستم که نه شرکت راهسازی دارم و نه حتی مالک یک سهم در یک شرکت راهسازی هستم و گفته وی کذب محض، افترا و تشویش افکار عمومی است.

با توجه به اثر تخریبی که اینگونه اظهارات کذب و افترا بستن به مسئولان بر حیثیت اجتماعی و سیاسی اینجانب و هم بر روان و اعتماد عمومی مردم به مسئولان نظام دارد، تسریع در رسیدگی قضائی و اعلام عمومی نتیجه موجب امتنان خواهد بود.

حتما بخوانید:  شریعتمداری تصادف کرد

عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی

نامه وزیر راه و شهرسازی به رئیس قوه قضائیه

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *