آغاز درخشش نسل سوم مالدینی‌ها در میلان آغاز درخشش نسل سوم مالدینی‌ها در میلان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آغاز درخشش نسل سوم مالدینی‌ها در میلان

آغاز درخشش نسل سوم مالدینی‌ها در میلان

ورزش سه: از میان هواداران فوتبال، آنهایی که برای انتخاب تیم محبوبشان به سمت تیم قرمز و مشکی پوش شهر میلان رفتند، شاید به جرأت بتوان گفت که خانواده مالدینی نقش ویژه و پر رنگی در گرایش آنها به سمت روسونری داشته اند و بسیاری میلان را با مالدینی ها می شناسند تا اینکه آنها را با میلان. و امروز، سومین نسل از این خانواده بزرگ و ایتالیایی، دست به تاریخ سازی زد.

دنیل مالدینی پسر دوم پائولو مالدینی کاپیتان و اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایتالیا، در یک امر بدیهی و قابل پیش بینی، کارش را از رده های پایه میلان آغاز کرد تا اینکه با تنها ۱۸ سال سن و در تاریخ دوم فوریه ۲۰۲۰ و با تصمیم استفانو پیولی، در دقیقه ۸۹ دیدار برابر هلاس ورونا پای به زمین مسابقه گذاشت تا نخستین بازی خود با پیراهن میلان را انجام دهد.

آغاز درخشش نسل سوم مالدینی‌ها در میلان

پس از گذشت ۲ فصل و حضور دنیل در ۱۴ دیدار مختلف برای میلان، او سرانجام امروز و در تصمیمی شجاعانه از سوی پیولی، از ابتدا در ترکیب میلان به میدان رفت. اتفاقی که برای نخستین بار رخ داد تا سه نسل از خانواده مالدینی تجربه حضور فیکس و از ابتدا را در ترکیب مشکی و قرمزها را تجربه کنند. اتفاقی که برای دنیل با شیرینی هر چه تمام تر به پایان رسید.

استادیوم آلبرتو پیکو شاهد جدال حساس میان اسپتزیا و میلان بود. جایی که روسونری در پی ادامه دادن به روند خوب خود، قصد داشت دست پر راهی خانه شود. در حالیکه نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در دقیقه ۴۸ حرکت خوب پیر کالولو از سمت راست و ارسال او به روی دروازه، با ضربه سر زیبای دنیل مالدینی همراه بود تا او گل نخست بازی را وارد دروازه میزبان کند.

حتما بخوانید:  ادعای تائید نشده؛ ا‌ُمیکرون در ایران شناسایی شد

آغاز درخشش نسل سوم مالدینی‌ها در میلان

گلی که دنیل به ثمر رساند، باعث خوشحالی زاید الوصف اسطوره میلان و پدرش یعنی پائولو مالدینی شد. کاپیتان سالهای نه چندان دور روسونری روی سکوهای استادیوم آلبرتو پیکو در حال بال درآوردن بود چرا که پسر او و ادامه دهنده راه نسل تأثیرگذار مالدینی ها، در نخستین بازی که از ابتدا در سری آ برای تیمش به میدان رفته بود، موفق شد گلزنی کند. چه از این بهتر!

آغاز درخشش نسل سوم مالدینی‌ها در میلان

۲۴ می ۲۰۰۹: پائولو مالدینی به همراه دو پسرش دنیل و کریستین در آخرین بازی خانگی اش برای میلان

۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱: دنیل مالدینی نخستین بازی خود از ابتدا در ترکیب میلان را برگزار کرد و موفق به گلزنی شد.

دنیل که پس از پدرش پائولو و پدر بزرگش چزاره، سومین نسل از خانواده مالدینی هاست، در سن ۱۹ سالگی اولین گل خود در سری آ را برای میلان به ثبت رساند تا اینگونه پدرش روی سکوها سر از پا نشناسد. پائولو که خود سالها سابقه بازی با پیراهن میلان را دارد و جام های زیادی را با این تیم بالای سر برده است، شاید خوشحالی اش پس از گلزنی فرزندش بیشتر از تمام پیروزی ها، گلزنی ها و قهرمانی های خودش با میلان بود.

چزاره که در سال ۱۹۵۴ اولین بازی خود را برای میلان انجام داد، در این مدت ۳ گل برای تیمش به ثمر رساند در حالیکه شمار گل های پائولو با لباس میلان ۳۳ مورد است و حالا دنیل نیز نخستین گل خود را برای شیاطین میلان به ثمر رسانده و امیدوار است ادامه دهنده دو نسل دیگر خانواده مالدینی باشد.

حتما بخوانید:  «حاجی واشنگتن» و «آینه بغل» در آخر هفته سیما

آغاز درخشش نسل سوم مالدینی‌ها در میلان

هر چند که این تازه اول کار دنیل با میلان است اما شاید پائولو کمی خیالش راحت شود که پسرش نیز می تواند مانند خودش و پدرش، ادامه دهنده راه مالدینی ها در جمع روسونری ها باشد و سالها برای این تیم به میدان برود. در نهایت، میلان در این مسابقه هیجان انگیز با نتیجه ۲ بر یک از سد اسپتزیا گذشت و به شکل موقت به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *