آقای بیرانوند، یادت رفته میدان آزادی می‌خوابیدی؟ آقای بیرانوند، یادت رفته میدان آزادی می‌خوابیدی؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آقای بیرانوند، یادت رفته میدان آزادی می‌خوابیدی؟

آقای بیرانوند، یادت رفته میدان آزادی می‌خوابیدی؟

خبرورزشی: ضیا عربشاهی درباره ارزیابی‌اش از دیدار پرسپولیس و فولادخوزستان در سوپرجام سخنانی را مطرح کرد. او در ادامه به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به شدت علیه علیرضا بیرانوند موضع گرفت.

عربشاهی: بیرانوند یادش رفته در میدان آزادی می‌خوابید

*فولاد تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد؛ پرسپولیس هم تیمی باکیفیت است که بازیکنانش را اکثراً کادرفنی انتخاب کرده است. در نیمه نخست پرسپولیس خیلی بد بود و برخلاف آن فولاد فوتبالی حساب شده به نمایش گذاشت، اما در نیمه دوم، بنا به دستورکادرفنی، پرسپولیس از جلو پرس کرد و تعویض‌ها هم مزید بر علت بود تا تیم شکلی رو به جلو و هجومی به خود بگیرد.

*دو، سه بازیکن‌ پرسپولیس بازی آن‌ها چندان چنگی به دل نزد، اما پرسپولیس با این حال تیمی است که به تک بازیکن یا چند بازیکن متکی نیست و بازیکن‌هایی هم که در تیم هستنند را خود سرمربی انتخاب کرده است. در نیمه اول حامد پاکدل و عبدی صاحب تک موقعیت هم نشدند و این نشان از ضعف بزرگ خط هافبک پرسپولیس داشت که نتوانستند خیلی خوب مهاجمان را تغذیه کنند. ارنج تیم ۴-۴-۲ بود و گل‌محمدی نفراتی را به زمین فرستاد که حتماً در تمرینات با این نفرات کار بیشتری کردند تا مربیان از آن‌ها در ترکیب اولیه استفاده کنند.

*به نظرم در تمام پست‌ها بازیکن خوبی در اختیار کادرفنی است. ما یک پلی‌میکر در تیم کم داریم و اگر دوباره شرایطی ایجاد شود تا بشار رسن به پرسپولیس برگردد اتفاق خیلی خوبی است، در کنار آن هم یک مهاجم شش دانگ که بتواند برای تیم در بازی‌ها تاثیرگذار باشد، نیاز داریم. متاسفانه حامد پاکدل حتی در حد لیگ محلات هم نیست.

حتما بخوانید:  هتل‌ها و مراکز تجاری مشهد تعطیل شد

*درباره مشکلی هم که بیرانوند برای پرسپولیس ایجاد کرده باید بگویم آقای بیرانوند! این هواداران بودند که تو را بیرانوند کردند. خوب به یاد داری که در میدان آزادی می‌خوابیدی؛ زمانی که در نفت بازی می‌کردی آیا کسی شما را می‌شناخت، باید بگویم خیر. پرسپولیس سکوی پرتاب تو بود، زیرا از اینجا به تیم ملی رسیدی. آیا این درست است، وقتی این وضعیت پرسپولیس را می‌بینی که با این بی‌پولی‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و تازه از پرداخت مطالبات بازیکن خارجی خلاص شده، این کار را انجام بدهی. این است جواب هواداران که در سرما و گرما جنابعالی را تشویق می‌کردند؟

*بنشین در یک اتاق، با خودت خلوت کن؛ بعد دنبال شکایت برو. واقعاً برایت متاسف هستم، تو تقصیر نداری، هوادار مقصر بود که به تو بها و ارزش داد تا به این درجه برسی. واقعاً متاسف هستم؛ برو کمی از انصاری یاد بگیر که چگونه در این مسئله رفتار کرد. علی پروین حرف خوبی می‌زند با مضمون اینکه گر گدا معتبر شود از خدا بی‌خبر شود، مصداق بارزی برای شماست.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *