آقای روحانی! زیر باد کولر از حال مردم خبر داری؟ آقای روحانی! زیر باد کولر از حال مردم خبر داری؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آقای روحانی! زیر باد کولر از حال مردم خبر داری؟

آقای روحانی! زیر باد کولر از حال مردم خبر داری؟

روزنامه آفتاب یزد در یادداشتی با عنوان «آقای رئیس جمهور! پاسخگو باشید عذرخواهی نمی‌خواهیم» به سخنان اخیر روحانی درباره بحران برق واکنش تندی نشان داد.

ففف

این روزنامه نوشت:

* رئیس جمهور گفت: «در خاموشی‌ها، مهم این است که مردم از ساعات آن مطلع باشند تا بتوانند پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کنند؛ البته نسبت به مردم عزیزی که در این روزها دچار مشکل و رنج شدند، عذرخواهی می‌کنم و خواهش می‌کنم مقداری در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.» در پاسخ به رئیس جمهور محترم باید یادآور شد اکنون در این شرایط عذرخواهی ایشان به واقع دردی از درد این روزهای مردم نمی‌کاهد.

* پوزش خواستن مسئولان خوب است اما وظیفه اصلی هر مسئولی مدیریت و کنترل بحران است که این دولت و حسن روحانی نمره زیر صفر گرفته اند. از سوی دیگر حسن روحانی در اظهارات خود مدعی شده برخی کشورهای اروپایی نیز ۲۴ ساعت برق ندارند. ای کاش جناب رئیس جمهور دقیقا از آن کشور نام می‌بردند و اینگونه موضوع را مبهم باقی نمی‌گذاشتند.

* ضمن آنکه پس از مدت‌ها خاموشی بالاخره دیروز رئیس دولت دستوری ویژه برای بررسی موضوع داده است. به نظر می‌رسد حضور دیرهنگام رئیس جمهور در میدان دلیل روشنی است بر اینکه ایشان آنچنان از حال و اوضاع مردم و مملکت خبر ندارند. طبیعی هم به نظر می‌رسد. چه زمانی سواره از پیاده خبر داشته است؟ چه زمانی کسی که حتی هنگام سخنرانی زیر باد دو کولر گازی است از حال مردم تشنه و گرمازده خبر دارد؟

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  چند درصدِ مردم، قطعا در انتخابات شرکت می‌کنند؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *