آقای سفیر ایران در دانمارک، رفتارتان زننده است آقای سفیر ایران در دانمارک، رفتارتان زننده است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آقای سفیر ایران در دانمارک، رفتارتان زننده است

آقای سفیر ایران در دانمارک، رفتارتان زننده است

روزنامه همدلی نوشت: انتشار عکس‌های مراسم ازدواج فرزند سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک با یک مدل اینستاگرامی موج رسانه‌ای گسترده‌ای را به ‌راه انداخت و طبق معمول در چنین مقاطعی، انتقادات به سبک زندگی خانواده مسئولان بالا گرفت.

این روزنامه در ادامه نوشت: «مرتضی مرادیان» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک می‌گوید که از ازدواج فرزندش و کیفیت آن بی‌خبر بوده است!

ملاحظه می‌فرمایید؛ ایشان گمان می‌کنند هنوز عصر کبوترهای نامه‌بر است و ملت از دنیا بی‌خبرند. بهتر بود مرادیان صادقانه می‌گفت که ثروتمند است و مایل به برگزاری چنین مراسمی بوده است نه اینکه از همه‌جا بی‌خبر و تنها با یک بسته شیرینی دانمارکی به مراسم شرفیاب شده است!

آقای سفیر ایران در دانمارک، رفتارتان توهین آمیز است

توهین به فهم مخاطب در عصر ارتباطات و اطلاعات ویران‌کننده اعتماد و اعصاب است.

در باب این دوگانگی رفتاری برخی مسئولان – که گویا الان سیستماتیک هم شده است – بسیار می‌شود گفت، اما در این میان به‌نظر مسئله‌ای مغفول مانده است و آن مربوط به کسانی است که منتشرکنندگان عکس‌های مراسم‌هایی این‌چنین را ورود به حریم شخصی دیگران می‌پندارند.

چنین نقدی البته بلاموضوع است. چه اینکه افراد به محض اینکه عکس‌های خود را در صفحات عمومی منتشر کردند، آن تصاویر جنبه شخصی بودن خود را از دست می‌دهد و بازنشر آن‌ها، نمی‌تواند تجاوز به حریم خصوصی تلقی شود.

در روزگاری که لباس و درونی‌ترین اعمال و کردار شهروندان گاه عمومی تلقی می‌شود و مورد بازبینی و بعضا بازخواست قرار می‌گیرد، بازنشر عکس‌های منتشر شده در صفحه این نازپروردگان، نمی‌تواند مصداق نقض حریم خصوصی باشد؛ مگر از نوع نقض حریم سلطان

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  برف نوبرانه‌ی زمستانی فضای مجازی را شاد کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *