آل‌کثیر، قربانی حرکت داور دیدار پی‌اس‌جی-باشاک! آل‌کثیر، قربانی حرکت داور دیدار پی‌اس‌جی-باشاک! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آل‌کثیر، قربانی حرکت داور دیدار پی‌اس‌جی-باشاک!

آل‌کثیر، قربانی حرکت داور دیدار پی‌اس‌جی-باشاک!

خبرگزاری میزان: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به نوعی قربانی حرکت نژادپرستانه داور یکی از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا شده است.

در شرایطی که چیزی تا حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده، مسئولان این باشگاه همچنان در تلاش هستند تا بلکه بتوانند برای همین یک بازی محرومیت عیسی آل‌کثیر را تعلیق کنند.با این حال اتفاقات دو شب پیش در بازی تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و باشاک شهیر ترکیه، باعث شده تا پالس‌های منفی به سمت فیفا و دادگاه عالی ورزش (CAS) برود. در این دیدار داور چهارم مسابقه به یکی از بازیکنان باشاک شهیر توهین نژادپرستانه می‌کند که همین مسئله باعث ترک زمین از سوی دو تیم و اخراج داور مورد اشاره توسط یوفا می‌شود.

از طرفی، در چنین مواقعی در پرونده‌ها بحث توهین نژادپرستانه ذکر می‌شود که این مسئله تفاوت چندانی با حکم آل‌کثیر ندارد. در حکم مهاجم پرسپولیس هم همین مسئله عنوان شده و حالا با پررنگ شدن دوباره این موضوع در سطح فوتبال جهان، فیفا و دادگاه CAS بیش از پیش مصمم به ریشه‌کن کردن این اتفاقات شده‌اند و می‌خواهند با جرایم سنگین از بروز دوباره چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

به همین خاطر، با وجود تلاش‌های باشگاه پرسپولیس، بعید به نظر می‌رسد آل‌کثیر حتی برای حضور در فینال حکمش تعلیق شود و تیم یحیی گل‌محمدی باید بدون ستاره خط حمله خود در این دیدار سخت و حساس پنجشنبه هفته آینده به مصاف نماینده شرق آسیا برود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  هر ۴ تروریست حادثه اهواز به هلاکت رسیدند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *