ابتذال‌گرام؛ ۲۰۰هزار بیننده برای لایو تتلو‌ و رفقا! ابتذال‌گرام؛ ۲۰۰هزار بیننده برای لایو تتلو‌ و رفقا! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ابتذال‌گرام؛ ۲۰۰هزار بیننده برای لایو تتلو‌ و رفقا!

ابتذال‌گرام؛ ۲۰۰هزار بیننده برای لایو تتلو‌ و رفقا!

برترین‌ها: در لایو اینستاگرام خبرهای زیادی هست، این شب‌ها و روزها که شهر در حالتی نیمه‌تعطیل به سر می‌بَرَد، خیلی‌ها در اینستاگرام ادامه حیات می‌دهند و متاسفانه ورِ مبتذل ماجرا قدرت بیشتری دارد، البته نه که اقدامات فرهنگ‌ساز نباشد، هست و اتفاقا خیلی از چهره‌های فرهنگی از طریق همین ابزار هنر خودشان را به مخاطب عرضه می‌کنند اما این که ساعت سه پس از نیمه شب، دویست هزار نفر تماشای لایو افرادی مثل ساشا سبحانی و تتلو بنشینند، اجازه بدهید که بگوییم فاجعه است.

کما این که محتوای گفتگوها هیچ روزنه‌ی فرهنگ‌سازی ندارد و اساسا از افرادی نظیر تتلو و ساشا سبحانی و دنیا جهانبخت و امثالهم توقعی هم نمی‌رود. اما کاش آن چند ده هزار نفر بعدتر خودشان را در طیف ناراضیان و… جای ندهند، در حداقلی‌ترین قرائت از چنین رفتارهایی بویِ اتلاف وقت و خیانت به خود بلند می‌شود.

یکی یک روز به خاطر ساسی‌مانکن نمایش خودکشی اجرا کرده و بعد تبدیل به بلاگر شده؟! و بعد و بدتر این که در ساعات اولیه لایوش چهل‌هزار بیننده دارد! آن ساشا سبحانی را واقعا چگونه می‌شود تحملش کرد؟ حیفِ وقت، حیفِ حجم اینترنت. چقدر «چرا؟» در این رفتارهای نیمه‌شبی نهفته است.

ابتذال‌گرام؛ ۲۰۰هزار بیننده برای لایو تتلو‌و رفقا!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آنچلوتی با وجود صعود تیمش، اخراج شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *