احتمال تغییر لحظه‌ای فاز بیماری کرونا احتمال تغییر لحظه‌ای فاز بیماری کرونا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / احتمال تغییر لحظه‌ای فاز بیماری کرونا

احتمال تغییر لحظه‌ای فاز بیماری کرونا

باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر در فاز مدیریت بیماری کرونا قرار گرفته‌ایم، اما ممکن است این ویروس تغییر شکل دهد و وارد فاز جدیدی شویم.

کیانوش جهانپور با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در حوزه سلامت برای مقابله با بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: با توجه به زمینه های فرهنگی که در کشورمان وجود دارد خیرین حوزه سلامت و دیگر سازمان‌های مردم نهاد غیر دولتی و حتی بخش خصوصی کمک بزرگی به حوزه سلامت در خصوص مقابله با بیماری کرونا کرده اند که در این خصوص یک مجموعه بخش خصوصی تعداد سه هزار تخت مراقبت های بالینی با بهترین امکانات و تجهیزات برای مواقع بحرانی در نظر گرفته است.

او با اشاره به اینکه مردم باید به طور مرتب دست‌های خود را با آب و صابون شستشو دهند، ادامه داد: امروزه امکانات ورزشی و بخش‌های درمانی خصوصی جهت ایجاد تخت مراقبت‌های بالینی در خدمت نظام سلامت است که این موضوع یک الگوی برای دیگر کشورها شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مشارکت خیرین و دیگر نهاد ها با نظام سلامت برای مقابله با بیماری کرونا موجب دلگرمی حوزه سلامت کشور می شود، تاکید کرد: از هموطنان تقاضا داریم از هرگونه ترددهای غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند.

جهانپور ادامه داد: در حال حاضر در فاز مدیریت بیماری کرونا قرار گرفته‌ایم اما هر لحظه ممکن است این ویروس تغییر شکل دهد. به همین دلیل ممکن است در خصوص مقابله با بیماری کرونا وارد فاز جدیدی شویم که این مسئله در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به وضوح دیده شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  انگار زنان بسکتبال ایران، رقبای نامرئی دارند!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *