ادعای شاهزاده سعودی درباره نابودی ۸ ساعته ایران! ادعای شاهزاده سعودی درباره نابودی ۸ ساعته ایران! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ادعای شاهزاده سعودی درباره نابودی ۸ ساعته ایران!

ادعای شاهزاده سعودی درباره نابودی ۸ ساعته ایران!

خبرگزاری فارس: ادعای شاهزاده‌ سعودی درباره توان عربستان برای نابودی ایران در عرض ۸ ساعت مورد تمسخر کاربران عرب شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

«عبد الله بن سطان بن ناصر آل سعود» فیلمی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده که به گفته او مربوط به دو سال پیش است و کارشناسی که در یکی از کانال‌های این کشور حاضر شده توضیحاتی درباره امکانات و تجهیزات نظامی عربستان سعودی می‌دهد و در پایان ادعا می‌کند، عربستان می‌تواند ایران را تنها در هشت ساعت نابود کند.

این شاهزاده سعودی به همراه این فیلم در صفحه توییتر خود نوشت: سعودی می‌تواند ایران را در هشت ساعت نابود کند. این کلیپی مربوط به دو سال قبل است یعنی قبل از جنگنده‌های ال‌اف ۱۵ اس‌ای و قبل از خرید و ارتقای سامانه‌های پدافند هوایی و (تجهیز) نیروی دریایی، هوایی و زمینی به موشک‌های پیشرفته. آنچه پنهان است بزرگتر است. هیچ قدرتی در جهان وجود ندارد که بتواند در برابر وحدت و عزمت ما بایستد.

ادعای شاهزاده سعودی درباره نابودی ایران در ۸ ساعت!

ادعای این شاهزاده سعودی با واکنش گسترده کاربران در توییتر روبرو شد و بسیاری از آنها وی را به سخره گرفته‌اند. اغلب کاربران به جنگ یمن اشاره کردند که با گذشت پنج سال از آن عربستان توانسته اهداف خود برسد و این در حالی است که در ابتدای جنگ در فروردین ۱۳۹۴ ادعا کرده بودن ظرف چند هفته تکلیف کار را نهایی می‌کند.

کاربری به نام «العزارضی و الکرامه ضماری» نوشته: هههههه ..دیدیم چطور یک هفته‌ای وارد صنعا شدید..اینها رویاهای شماست؛ از چُرت خود بیدار شوید.

ادعای شاهزاده سعودی درباره نابودی ایران در ۸ ساعت!

کاربری دیگری به نام «مالک الشوافی» نوشته: ههههه.. اول خودت را از حوثی‌ها خلاص کن (نجات بده).

حتما بخوانید:  ادعای تجاوز ۴ مرد به یک زن ایرانشهری

ادعای شاهزاده سعودی درباره نابودی ایران در ۸ ساعت!

کاربری به نام «abdullah asiri» نوشته است:با تو موافقم که الحمدلله کشور ما از بزرگترین کشورهای جهان است اما ویران کردن قدرت بزرگی مانند ایران در ۸ ساعت فقط (ممکن است) در فیلم ها دیده شود.

ادعای شاهزاده سعودی درباره نابودی ایران در ۸ ساعت!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *