استاندار تهران: برگزاری مراسم ۱۳ آبان را لغو کنید استاندار تهران: برگزاری مراسم ۱۳ آبان را لغو کنید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / استاندار تهران: برگزاری مراسم ۱۳ آبان را لغو کنید

استاندار تهران: برگزاری مراسم ۱۳ آبان را لغو کنید

خبرگزاری ایرنا: استاندار تهران و فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در نامه‌ای مشترک به وزیر کشور خواستار بازنگری در برگزاری مراسم ۱۳ آبان امسال شدند.

استاندار تهران: مراسم ۱۳ آبان را لغو کنید

 در نامه مشترک انوشیروان محسنی بندپی و دکتر علیرضا زالی خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا آمده است:

بر اساس شاخص های موجود، وضعیت بیماری کرونا در سطح استان تهران در شرایط کاملا خطرناک قرار دارد و از آنجا که برگزاری هرگونه تجمع قطعا موجب بحرانی تر کردن این شرایط می شود، برگزاری مراسم ۱۳ آبان در استان تهران به مصلحت نیست.

استاندار تهران و فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در این نامه مشترک از وزیر کشور درخواست کردند که دستور دهد اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار است فردا (سه شنبه) مراسم نمادین یوم الله ۱۳ آبان تهران با سه تاکید خاص رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و برگزاری مراسم در کوتاه ترین زمان به طور مشترک با جشن میلاد پیامبر (ص) برگزار شود.

این مراسم قرار است ساعت ۱۵ عصر سه شنبه مقابل لانه جاسوسی (سفارت سابق آمریکا) با سخنرانی عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و از دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیرکننده لانه جاسوسی آمریکا برپا شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پناهجویان غرق‌شده ایرانی، تیتر یک‌ِ جهان

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *