استراماچونی: می‌خواهم واقعیت تیمم را ببینم؛ قلعه‌نویی: وزیر و وکیل نداریم که حمایتمان کند استراماچونی: می‌خواهم واقعیت تیمم را ببینم؛ قلعه‌نویی: وزیر و وکیل نداریم که حمایتمان کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / استراماچونی: می‌خواهم واقعیت تیمم را ببینم؛ قلعه‌نویی: وزیر و وکیل نداریم که حمایتمان کند

استراماچونی: می‌خواهم واقعیت تیمم را ببینم؛ قلعه‌نویی: وزیر و وکیل نداریم که حمایتمان کند

خبرگزاری فارس: قلعه نویی و استراماچونی سرمربیان سپاهان و استقلال در نشست مطبوعاتی قبل از بازی حساس در نقش جهان شرکت کردند.

امیر قلعه‌نویی در این نشست خبری اظهار داشت: بازی فردا یک فینال زودرس است و دو تیم شرایط خوبی دارند. امیدوارم دیدار خوبی را شاهد باشیم.در چند بازی که در این سالها استقلال و سپاهان انجام دادند، هواداران راضی بودند و نوع بازی دو تیم بسته نیست و هر دو تیم می‌خواهند فوتبال تمیز و باز را نشان بدهند. من چند بازی استقلال را دیدم و آنها به دنبال این نیستند به هر طریق نتیجچه را بگیرند.

*حضور استراماچونی و دنیزلی به فوتبال ما اعتبار می‌دهد

وی افزود: بازی ما و پیکان یک بازی خوب در جام حذفی بود. من به فرکی تبریک می‌گویم و فوتبال خوبی انجام دادند و فوتبال ما به این نوع رفتارها نیاز دارد. استقلال با استراماچونی کاملا یک تیم خوب و تاکتیکی شده است. حضور استراماچونی و دنیزلی به فوتبال ما اعتبار می‌دهند. استراماچونی در بحران به استقلال آمد و تیم خوبی را سخت.

*از بازیکنانم گلایه دارم

قلعه نویی اظهار داشت: ما هم تیمی هستیم که فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم. فقط یک گله از بازیکنانم دارم که توپ‌های بالای ۹۰ درصد را گل نمی‌کنند. شاید حق با بازیکنانم باشد ولی ما درخواست داشتیم بعد از بازی با نفت و بلاتکلیفی یک بازی حذفی برای ما گذاشتند که باعث تحلیل ما شد.

استراماچونی: مقابل بهترین مربی ایران بازی می‌کنیم؛ قلعه‌نویی: وزیر و وکیل نداریم که حمایتمان کند

*وزیر و وکیل نداریم که حمایتمان کند

وی ادامه داد:بعد از بازی با پیکان هم فرصت ریکاوری نداشتیم. ما از سازمان لیگ درخواست کردیم که بازی ما را عقب بیندازند و بازی را به روز دوشنبه بیندازند ولی سازمان لیگ پشت ما نیست و ما وزیر و وکیل نداریم که حمایتمان کند! هر تیمی فردا میانه میدان را در دست بگیرد می‌تواند نتیجه را به سود خود رقم بزند.

*بازی فردا فینال زودرس لیگ است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا بازی فردا برای بازیکناش متفاوت است یا خیر گفت: یکسری بازی ها برای برخی مربیان و بازیکنان متفاوت است. مثلا بازی بعد از استقلال مقابل نساجی باید انگیزه بازیکنان را بالا ببریم. همانطور که گفتم بازی فردا فینال زودرس است و کمتر در لیگ به وجود می‌آید که تیم‌ها چنین بازی‌هایی داشته باشند.

حتما بخوانید:  تعطیلیِ ۱۳ بدر حذف می‌شود؟!

*نتیجه بازی فردا هم برای ما مهم است هم استقلال

وی در خصوص شانس قهرمانی تیم‌ها گفت: فعلا زود است در این خصوص حرف بزنیم. ۴-۵ تیم هستند که تلاش می‌کنند. فردا نتیجه بازی خیلی مهم است، هم برای ما و هم استقلال. ۱۰ هفته پیش استقلال شرایط متفاوتی داشت ولی الان به جمع مدعیان رسیده است.

* تلاش می‌کنیم یک بازیکن را به بازی فردا برسانیم

سرمربی سپاهان در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش برای بازی فردا گفت: تیم ما کامل است، فقط یک بازیکن است که تیم پزشکی ما در تلاش است او را به بازی فردا برساند.

* از بازیکنانم خواستم فقط به فکر اجرای وظایف باشند

قلعه‌نویی ادامه داد: ما باید فوتبال را فوتبال گونه نگاه کنیم و رفتار حرفه‌ای خودمان را ارائه کنیم. از بازیکنانم هم خواسته ام وظایفی که کادر فنی می‌خواهد را اجرا کنند.بقیه مسائل تاکتیکی و در جریان مسابقه است.

* در بازی سال قبل تاکتیکی به استقلال نباختیم

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند نتیجه بازی فردا در دقایق پایانی مشخص می‌شود چون در بازی فصل قبل پاتوسی باعث شکست سپاهان در دقیقه آخر شد گفت: ما برای تمام دقایق بازی برنامه داریم.در بازی قبلی هم که شما به آن اشاره کردید حرکت فردی باعث شد به استقلال ببازیم. آن حرکت انفرادی پاتوسی باعث شد تا استقلال برنده شود وگرنه آن گل تاکتیکی نبود.

* تیم‌های من هیچ وقت رویایی نبودند

خبرنگاری گفت عده‌ای می‌گویند تیم استراماچونی را با تیم رویایی استقلال زمان تحت هدایتش مقایسه می‌کنند که قلعه‌نویی گفت: تیم‌ من رویایی نبود. تیم‌های من اصلا رویایی نیستند و من فقط وظایفی داشتم که در استقلال آن را انجام دادم.

*دیگر خواسته‌ای از طرفداران سپاهان ندارم

وی در پایان در خصوص حضور تماشاگران در بازی برای حمایت از سپاهان گفت: من از هواداران سپاهان دیگر هیچ خواسته‌ای ندارم. این تیم هم مال آنها است و خودشان می‌دانند که بیایند یا نیایند. من حتی از خبرنگاران هم گله دارم. در کنفرانس خبری قبلی در بازی با پیکان ۹۰ درصد آقایان حتی به سالن کنفرانس نیامدند ولی امروز که بازی مهم است سر و کله آقایان پیدا شده است! من دیگر در مورد هواداران صحبت نمی‌کنم، چه بیایند و چه نیایند حرفی نمی‌زنم. شاید ایراد از ما است که تماشاگران به ورزشگاه نمی‌آیند.

حتما بخوانید:  زاکانی بدهی شهرداری تهران را اعلام کرد

آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی فردا برای استقلال یک دیدار مهم و یک امتحان بزرگ است، چون در این ۵ ماه خیلی پیشرفت کردیم. می‌خواهم فردا واقعیت پیشرفت تیمم را ببینم که چقدر رو به جلو حرکت کردیم.

*شرایط استقلال و اینترمیلان متفاوت است

وی افزود: فکر می‌کنم فردا در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در این ۱۰ بازی تیم خوب و کاملی بوده است. صادقانه بگویم که شرایط در اینترمیلان خیلی متفاوت بود. در اینتر زمانی مشکل به وجود آمد که تیم در هفته سه بازی می‌کرد که ما خیلی مصدوم در تیم داشتیم. بازیکنان مهم ما آنجا خیلی مصدوم شدند. من از پیشرفت تیمم رضایت دارم چون بازیکنان سیستم و فوتبالی متفاوت از گذشته بازی می‌کنند. البته مسیر ما طولانی و سخت است و همیشه نتایج به این شکل مطلق نخواهد بود. منتظر هستم ببینم بازیکنانم در شرایط سخت چگونه عمل می‌کنند.

*آمده‌ام که ذهنیت بازیکنانم را تغییر بدهم

سرمربی تیم استقلال در ادامه نشست خبری عنوان کرد: من به اینجا آمدم که ذهنیت بازیکنانم را تغییر بدهم سعی کردم فوتبال هجومی را به نمایش بگذارم. بعد از آن شروع نه چندان خوب در لیگ روند ما تغییر کرد ولی این موضوع به این معنی نیست که ما می‌توانیم همه بازی ها را ببریم. این نکته ای است که قبل از بازی به بازیکنان استقلال گفته ام. نمی‌توانیم به طرفداران قول پیروزی بدهیم ولی می‌توانیم قول بدهیم که در زمین استقلال بازی هجومی را به نمایش بگذاریم و برای توپ‌ها بجنگیم تا بازی را ببریم.

حتما بخوانید:  ورود هیئت مذاکره کننده‌ی کره‌جنوبی به تهران

* مقابل بهترین مربی ایران بازی می‌کنیم

استراماچونی عنوان کرد: فردا در مقابل بهترین مربی ایران بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم قلعه‌نویی نمونه‌ای برای مربیان جوان است. مطمئنم که برای این بازی به بهترین نحو آماده شده‌اند.

استراماچونی: مقابل بهترین مربی ایران بازی می‌کنیم؛ قلعه‌نویی: وزیر و وکیل نداریم که حمایتمان کند

وی ادامه داد: به سپاهان که در ۱۰ بازی فقط یک گل خورده، احترام می‌گذاریم. آنها فقط از روی نقطه پنالتی گل خورده‌اند و تنها تیمی در لیگ‌های معتبر دنیا هستند که هیچ گلی را در جریان بازی دریافت نکرده‌اند. نیازمند هم قطعا گلر خوبی است ولی باید ممنون مربی خوبش باشد. امیدوارم فردا رکورد گل نخوردن آنها را بشکنیم.

* هنوز جای پیشرفت داریم

وی در خصوص اینکه استقلال نتایج بهتری را کسب کرده و چگونه از بحران عبور کردید، اظهار داشت: از شما تشکر می‌کنم که نظر مثبتی داشتید. به بازیکنانم گفته‌ام که از یک جهت خوشحال هستم ولی از جهات دیگر کار سخت ما در حال آغاز است. ما ۲ بازی سخت داریم. فردا بهترین تیم هجومی و بهترین تیم دفاعی لیگ را خواهید دید.

سرمربی استقلال ادامه داد: هنوز جای پیشرفت داریم. از نیمه اول عملکردمان در بازی با نساجی راضی نبودم. باید به عملکرد خوبی که داشتیم برگردیم. دوست ندارم عملکرد ما حالت سینوسی داشته باشد و بالا و پایین شود. فردا مقابل سخت‌ترین حریفمان قرار می‌گیریم چون بسته هستند و سخت می‌شود به سپاهان حمله کرد.

* نکته کلیدی ما هافبک‌های وسط است

خبرنگاری گفت شما استقلال را به اوج رساندید و قلعه‌نویی سپاهان را به اوج رسانده است، فکر می‌کنید چه مساله‌ای باعث برد یک تیم در بازی فردا می‌شود که استراماچونی پاسخ داد: من در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم. نکات کلیدی بازی تمرکز مدافعان وسط است. سپاهان بازیکنان با کیفیتی دارد که اگر به آنها فضا بدهیم، می‌توانند گل بزنند. سپاهان هم فوتبال کوتاه بازی می‌کند و هم فوتبال بلند. دوست داریم پرس کنیم ولی می‌توانند از توپ های بلند خوب استفاده کنند. نکته کلیدی تیم من، هوشیاری هافبک‌های وسط ما خواهد بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *