استقلالی‌ها از باند فرودگاه شیراز فرار کردند! استقلالی‌ها از باند فرودگاه شیراز فرار کردند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / استقلالی‌ها از باند فرودگاه شیراز فرار کردند!

استقلالی‌ها از باند فرودگاه شیراز فرار کردند!

ورزش سه نوشت: فجرشهید سپاسی شیراز بالاخره پس از هشت سال به لیگ برتر بازگشت تا هواداران استقلالی این شهر دوباره شانس دیدن تیم محبوبشان را از نزدیک پیدا کنند.

زردپوشان شیرازی پیش از سقوط به لیگ دسته اول که سال‌ها این تیم را به انزوا برده بود، بالاخره توانستند با علی اصغر کلانتری به لیگ برتر بازگردند و این اتفاق برای هواداران پر و پا قرص فجرشهید سپاسی که در این مدت روزهای بسیار سختی را از سر گذراندند و حتی تیمشان تا آستانه سقوط به دسته دوم هم رفت شیرینی دوچندانی داشت.

البته مانند هر شهر یا استان دیگری در ایران، ماجرای استقلال و پرسپولیس متفاوت است و بازگشت دوباره فجر این فرصت را برای این دسته از علاقمندان به فوتبال هم فراهم کرده تا دوباره تیم ها و بازیکنان محبوبشان را از نزدیک ببیند و حالا پس از بازگشت طلایی پوشان شیرازی، روز آینده بار دیگر تب فوتبال و بازار کری خوانی داغ داغ خواهد بود.

این هیجان از همین حالا هم در شیراز آغاز شده و باعث شده که هواداران استقلال که بی‌تاب دیدار دوباره تیمشان در شهر سعدی و حافظ بودند، برای استقبال از آبی‌پوشان پایتخت به فرودگاه بروند و بخشی از آنها هم مقابل هتل چمران تجمع کرده‌اند که محل استقرار استقلالی‌ها خواهد بود.

البته شدت ازدحام جمعیت و دوستداران استقلال در فرودگاه به حدی بوده که شرایط برای خروج بازیکنان از سوی مسئولان مناسب تشخیص داده نشده و اعضای تیم فوتبال استقلال با اتوبوسی که در باند فرودگاه برای آنها مهیا شده، مستقیم به سمت هتل اعزام شده‌اند و حالا عده‌ای از هواداران استقلال در وروی هتل منتظر رسیدن و استقبال از تیم محبوبشان هستند.

حتما بخوانید:  تحریف صحبت‌های همایون شجریان در شبکه خبر

فجر سپاسی روز جمعه و از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال می‌رود.

استقلالی‌ها از باند فرودگاه شیراز فرار کردند!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *