استقلال جان گرفت؛سپاهان و تراکتور همچنان می‌تازند استقلال جان گرفت؛سپاهان و تراکتور همچنان می‌تازند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / استقلال جان گرفت؛سپاهان و تراکتور همچنان می‌تازند

استقلال جان گرفت؛سپاهان و تراکتور همچنان می‌تازند

برترین‌ها: روز دوم از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه) با دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد که این بازی با پیروزی ۴ بر صفر شاگردان دنیزلی به پایان رسید.

گل‌های تراکتور در این بازی را میمبلا در دقیقه ۵۲، ساسان انصاری در دقایق ۶۱ و ۶۳ و سوگیتا در دقیقه ۸۵ به ثمر رساندند.

*****

در ادامه تیم فوتبال گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۳۰ میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید.

شهباززاده در در دقیقه ۲۸ و علی قربانی در دقیقه ۳+۹۰ برای سپاهان گلزنی کردند.

*****

در دیگر بازی از هفته هفتم لیگ برتر، تیم‌های سایپا و استقلال از ساعت ۱۶:۵۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

عارف غلامی (۹)، محمد دانشگر (۴۹)، وریا غفوری (۶۸ – پنالتی) و سجاد آقایی (۸۸) گل‌های استقلال را به ثمر رساند. غفوری با زدن پنالتی طلسم پنالتی نزدن‌های استقلال را شکست.

*****

همچنین دو تیم ذوب آهن و شهر خودرو از ساعت ۱۶:۵۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۴۳ برای شهر خودرو موفق به گلزنی شد تا تیمش همچنان در کورس قهرمانی بماند.

*****

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در آخرین دیدار هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر نفتی‌ها خاتمه یافت.

حتما بخوانید:  کنایه تند نماینده اراک به کاهش ارزش پول ملی

پیام ملکیان در دقیقه ۷۳، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان مهدی تارتار در ادامه روند درخشان خود، به رتبه هفتم جدول صعود کنند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

استقلال جان گرفت؛ سپاهان و تراکتور همچنان می‌تازند

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *