اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره فینال آسیا اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره فینال آسیا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره فینال آسیا

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره فینال آسیا

خبرگزاری مهر: کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به استعلام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هیچ تماشاگری نمی‌تواند صرفا برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا راهی کشور قطر شود.

روز گذشته بود که اعلام شد فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و نماینده منطقه شرق با حضور تماشاگران در ورزشگاه برگزار می‌شود.

پس از آنکه اخباری مبنی بر ارائه مجوز برای حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جنوب دوحه قطر منتشر شد، هواداران پرسپولیس سوالاتی در مورد چگونگی همراهی تیم داشتند.

سایت باشگاه پرسپولیس در این ارتباط  در اطلاعیه ای اعلام کرد: «کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به سوالات باشگاه پرسپولیس به صورت شفاهی عنوان کرد هیچ تماشاگری از هیچ نقطه دنیا نمی‌تواند صرفاً برای تماشای فینال لیگ قهرمانان راهی قطر شود و در صورت دریافت ویزا و ورود به این کشور، باید بین یک تا دو هفته در قرنطینه کامل به سر ببرد.

به بیان دیگر، تنها ساکنان کشور قطر و افرادی که تست‌های مربوط به کرونا را با نتیجه منفی پشت سر گذاشته‌اند، آن هم در شرایط خاص مجوز ورود به ورزشگاه را دارند.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره فینال آسیا

با این حال پیگیری مدیریت باشگاه ادامه دارد و همچنان در انتظار ابلاغ کتبی و شرایط و ضوابط ورود تماشاگران به ورزشگاه از سوی مسئولان برگزاری بازی هستیم.

بدیهی است تنها یک کاروان از ایران متشکل از بازیکنان، اعضای کادر فنی و مسئولان مرتبط و طبق ظرفیت اعلامی به قطر سفر خواهد کرد و از لحظه ورود به دوحه، تمام افراد حاضر در این کاروان، تا زمان بازگشت به ایران در یک حباب پزشکی و قرنطینه کامل قرار می‌گیرند.»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  حضور هانی کرده در تمرین استقلال!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *