افشای مشخصات گلکسی M۳۲ پیش از معرفی افشای مشخصات گلکسی M۳۲ پیش از معرفی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / افشای مشخصات گلکسی M۳۲ پیش از معرفی

افشای مشخصات گلکسی M۳۲ پیش از معرفی

کلیک: با نزدیک شدن به تاریخ عرضه گلکسی M32 سامسونگ، مشخصات کامل این گوشی هوشمند در فضای آنلاین لو رفته و بازه قیمت آن مشخص شده است.

گوشی هوشمند گلکسی M32 قرار است به زودی روانه بازار هندوستان شود. این محصول میان رده در فروشگاه آمازون نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. مشخصات اصلی این گوشی قبلا در یک وب‌سایت هندی لو رفته بود. حالا به نظر می‌رسد که مشخصات کامل و همین‌طور بازه قیمت آن نیز مشخص شده است.

افشای مشخصات کامل گلکسی M۳۲

گوشی M32 به نمایشگر اس آمولد ۶٫۴ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است. این نمایشگر دارای یک حفره قطره‌ای بوده که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد. این پنل به وسیله گوریلا گلس ۵ در برابر آسیب و خش محافظت می‌شود.

یک افشاگر هندی به نام یوگش در توییت جدید خود به مشخصات کلی گوشی گلکسی M32 اشاره کرده است. ظاهرا این دستگاه از پردازنده هلیو G85 استفاده کرده و دارای رم ۶ گیگابایتی و حافظه eMMC تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت است.

از لحاظ دوربین، گلکسی جدید به سیستم دوربین چهارگانه مجهز بوده که شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور دو مگاپیکسلی می‌شود.

افشای مشخصات کامل گلکسی M۳۲

گوشی M32 نسبت به مدل قبلی خود، M31، از پردازنده ضعیف‌تری استفاده کرده و مشخصات سیستم دوربین آن نیز عملکرد پایین‌تری دارد. بد نیست بدانید که M31 از دوربین چهارگانه متشکل از لنزهای ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

دوربین سلفی M31 تصاویری با کیفیت ۳۲ مگاپیکسل را تهیه می‌کند. اما سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در M32 جای خود را به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی داده است.

حتما بخوانید:  پول توزیع کوپن از جیب بازنشستگان

گوشی گلکسی M32 همانند مدل قبلی به یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از فناوری شارژینگ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

با استناد به منابع مختلف، به نظر می‌رسد که قیمت محصول جدید سامسونگ در هندوستان کمتر از ۱۵ هزار روپیه (حدودا ۲۰۲ دلار) است. این دستگاه به اندروید ۱۱ به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض استفاده می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *