امام‌جمعه بجنورد: زنان، کاستی‌ها را تحمل کنند امام‌جمعه بجنورد: زنان، کاستی‌ها را تحمل کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / امام‌جمعه بجنورد: زنان، کاستی‌ها را تحمل کنند

امام‌جمعه بجنورد: زنان، کاستی‌ها را تحمل کنند

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امام جمعه بجنورد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که به صورت مجازی خوانده شد، به سالروز حماسه ۹ دی سال ۸۸ اشاره داشت و اظهار کرد: در آن سال عده‌ای شیفته قدرت در کشور فتنه‌ای بزرگ به راه انداختند اما حضور پرشور مردم در ۹ دی این فتنه را نابود کرد.

امام جمعه بجنورد به نصیحت‌های رهبر انقلاب به فتنه گران اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه فتنه گران سخنان دلسوزانه رهبری را گوش ندادند اما در نهایت با تدابیر هوشمندانه ی ایشان دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رقم بالای بی سوادی در ابتدای انقلاب افزود: با گسترش نهضت سواد آموزی اینک حدود ۵ درصد از مردم کشور سواد ندارند اما مسیر سوادآموزی در کشور مناسب است.

امام‌جمعه بجنورد: زنان، کاستی‌ها را تحمل کنند

حجت الاسلام نوری با اشاره به ارتقای سطح آموزش و تربیت نیروهای مورد نیاز در کشور گفت: در اوایل انقلاب پزشک از سایر کشورها برای درمان به کشور می‌آمد اما خوشبختانه در این زمینه بسیار رشد داشته ایم و تحولی بزرگ ایجاد شده است.

امام جمعه بجنورد از زنان خواست با مدیریت مناسب معیشت خانواده، کم و کاستی‌ها را بیشتر تحمل کنند و گفت: در این ایام سخت انتظار آن است که بانوان مردان را بیشتر همراهی کنند و با تلاش بیشتر سعی کنند این ایام سپری شود و با بهانه کردن نداری و بیکاری، درصدد طلاق برنیایند.

وی در انتها با تشکر از رئیس قوه قضائیه به دلیل سفر به این استان گفت: در این سفر مصوبات و اعتبارات خوبی برای تقویت مجموعه قضائی استان اختصاص یافت که بخشی از مشکلات را برطرف خواهد کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  صفحه تلویزیونی که قابل چشیدن است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *