امام‌جمعه رشت: زن‌ها نباید آقایان را تحریک کنند امام‌جمعه رشت: زن‌ها نباید آقایان را تحریک کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / امام‌جمعه رشت: زن‌ها نباید آقایان را تحریک کنند

امام‌جمعه رشت: زن‌ها نباید آقایان را تحریک کنند

خبرگزاری فارس: آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به سفر رافائل گروسی به ایران اظهار کرد: هنوز هم بسیاری از مسؤولان که در نظام‌های موجود دنیا بروی کار می‌آیند احمق هستند یا ایرانی‌ها را نمی‌شناسند یا خود را به فراموشی زده‌اند چراکه ایرانی‌ها هرگز تن به ذلت نخواهند داد.

وی با اشاره به قانون مصوب مجلس برای لغو تحریم‌ها گفت: آن‌ها آمدند تا لغو پروتکل‌ها و جلوگیری از بازرسی‌های آژانس را به تأخیر اندازند و مسؤولان ما هم پذیرفتند تا سه ماه فیلم‌برداری شود و بعد از سه ماه اگر تحریم‌ها برداشته شد ایران فیلم‌ها را به آن‌ها تحویل دهد.

امام‌جمعه رشت: لباس نباید بدن نما باشد

خطیب جمعه رشت با اشاره به توطئه‌های مختلف ایران ازجمله تحریم‌های حقیقی و حقوقی و بلوکه کردن اموال ایران افزود: آمریکا تا الآن جز بدخواهی علیه ایران ثمری نداشته آیا آن‌ها در سه ماه می‌خواهند همه‌ این جنایات را کنار بگذارند؟!

وی با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان باید طوری بنشینند که غربی‌ها حس کنند با خمینی‌های دیگری مذاکره می‌کنند، افزود: گروسی قلدرمآبانه در مصاحبه‌ای گفت آژانس به‌راستی آزمایی خود ادامه خواهد داد، لغو پروتکل الحاقی تأسف‌بار و باید ترتیبات خاص در دو طرف تفاهم ایجاد شود تا با حفظ نظارت بتوانیم پلی بزنیم.

فلاحتی با تأکید بر اینکه غربی‌ها باید بدانند که زهی خیال باطل، ملت ایران اجازه هیچ حرکت ناموزونی را به سازمان‌های بین‌المللی نمی‌دهند، بیان کرد: راستی آزمایی را ایران باید انجام دهد نه آن‌ها باید به این نکته توجه کنند که در برابر آن‌ها عزت ایران حفظ شود.

امام‌جمعه رشت با اشاره به‌روز ملی حقوق مصرف‌کنندگان گفت: دیگر چگونه می‌توان با این افزایش ۱۰ الی ۳۰ درصد قیمت‌های کذایی بازهم از حقوق مصرف‌کنندگان سخن بگویند، نمی‌دانیم آیا مسؤولان نظارت اصلاً در فکر بوده و اقدام می‌کنند؟

حتما بخوانید:  قلبی برای عمه‌جان از جنس گوسفند!

وی با بیان اینکه شبکه مجازی خریدوفروش هم دامن بر گرانی‌ها زده است، گفت: دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی خوب عمل‌نکرده، متولیان بازار هم فشل عمل کرده، نظارت هم سست شد و دولت هم همگام شد تا این بلا را سر سفره مردم بیاورند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه مرغ و روغن چیزی نیست که مردم ما از آن دچار مشکل باشند آن‌هم در کشوری مثل ایران گفت: دولت باید هوشیار باشد و با اقدام مدبرانه بیش از این مردم عزیز ایران اسلامی را در تنگنا قرار ندهند.

وی با اشاره به موفقیت‌های یمنی‌ها در مقابل آل جهود و سعود افزود: استان معرب هم از دست آل جهود در حال جدا شدن و رسیدن به دست یمنی‌ها است که به حول قوه الهی مقاومت نتیجه خواهد داد و شاهد کشور آزاد و مستقل خواهیم بود.

امام‌جمعه رشت با اشاره سالروز رحلت حضرت زینب (س) و الگو بودن ایشان در ایجاد بصیرت گفت: زینب کبری (س) در تاریخ از بصیرت لازم در زمان خود برخوردار بود و پیامی است برای مردان و زنان تاریخ که برای مسلمانی نیاز به بصیرت کافی از شرایط سیاسی و اجتماعی زمان خود است.

فلاحتی با اشاره به سالروز دستور فرمان امام مبنی بر ایجاد نهاد کمیته امداد افزود: اگرچه تلاش‌های صورت گرفته و قابل‌تقدیر است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد و امیدوارم روزی برسد که دیگر هیچ خانواده‌ای عضو کمیته امداد نباشد.

وی با اشاره به مسئله عفت و شرم در پوشش از نگاه اسلام بیان کرد: پوشش انسان به‌ویژه پوشش زن باید به‌گونه‌ای باشد که بدن را بپوشاند به‌گونه‌ای که بدن‌نما و موجب تحریک دیگران نباشد.

حتما بخوانید:  سرعت اینترنت ثابت ایران کمتر از آنگولا

خطیب جمعه رشت با اشاره به اظهارنظر برخی‌ها که می‌گویند فرقی نمی‌کند لباس زنانه بپوشیم یا مردانه گفت: این عمل نه‌تنها خلاف شرع که خلاف عقلانیت است، باید توجه داشت که لباس شهرت و انگشت‌نما بودن از نگاه شرع نهی شده است.

فلاحتی با انتقاد از برخی فیلم‌هایی که توسط کارگردانان و نویسندگان ساخته‌شده که در آن به فرهنگ ملی و دینی توجه نشده است افزود: لباس نباید مروج ابتذال فرهنگی باشد چراکه هدف دشمن دور کردن ما از ارزش‌های ملی و دینی ماست، ابزارهای مختلف را به کار می‌گیرند تا ملت‌های اسلامی و شیعی از عمل به آیین ملی و مذهبی خود فاصله بگیرند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *