امام‌جمعه شیراز: اگر نفت نفروشیم، آب از آب تکان نمی‌خورد امام‌جمعه شیراز: اگر نفت نفروشیم، آب از آب تکان نمی‌خورد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / امام‌جمعه شیراز: اگر نفت نفروشیم، آب از آب تکان نمی‌خورد

امام‌جمعه شیراز: اگر نفت نفروشیم، آب از آب تکان نمی‌خورد

خبرگزاری تسنیم: آیت الله لطف‌الله دژکام امروز در خطبه‌های نمازجمعه شیراز، با اشاره به اوج رساندن تحریم‌ها توسط آمریکا است گفت: مردم ایران باورشان این است که خداوند روزی‌رسان بوده، نه ترامپ و غیرترامپ، این باور همچنان درون ما وجود دارد.

وی بیان کرد: آمریکا بداند در موضوع تحریم نفتی کاره‌ای نیست و به فرموده رهبرمعظم انقلاب هر قدر و به هر کس بخواهیم نفت خود را می‌فروشیم و آمریکا نیز هیچ غلتی نمی‌تواند بکند.

خطیب جمعه شیراز همچنین با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان و دهه تکریم مساجد هستیم تصریح کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که مساجد برای این ماه پرفضیلت و یک ماه عبادت و بندگی خدا آماده شوند و اگر مسجدی نیز نیاز به مرمت و بازسازی دارد این مهم نیز انجام شود.

دژکام با تاکید بر توسعه و افزایش امور خیر در مساجد گفت: باید محوریت مسجد را برای عبادت، خدمات اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی قرار داد، مساجد در این زمینه می‌توانند نقش کلیدی داشته باشند.

امام جمعه شیراز همچنین خواستار شبکه‌ای شدن ارتباط مساجد در مناطق مختلف شیراز شد و گفت: یک مسجد ممکن است تاثیری در منطقه نداشته باشد اما اگر مساجد زنجیره‌ای باشند می‌توانند برای رساندن مسائل و مشکلات منطقه به گوش مسئولان و برطرف کردن آن تاثیرگذار باشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فلاش‌بک؛ کپیِ نچسبِ درباره الی در لتیان و یک چینیِ جذاب

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *