انتقاد از کارناوال شبه‌عروسیِ نماینده معروف انتقاد از کارناوال شبه‌عروسیِ نماینده معروف | آوتاف
خانه / اخبار داغ / انتقاد از کارناوال شبه‌عروسیِ نماینده معروف

انتقاد از کارناوال شبه‌عروسیِ نماینده معروف

روزنامه اصولگرای صبح نو از کارناوال انتخاباتی غلامرضا تاجگردون، کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس انتقاد کرد.

انتقاد از کارناوال شبه‌عروسیِ نماینده معروف

روز گذشته ویدیوئی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد غلامرضا تاجگردون، نماینده اصلاح‌طلب مجلس برای تبلیغات انتخاباتی خود، در جشنی در گچساران که به کارناوال‌های عروسی شبیه می‌نمود، به‌طرز عجیب و غریبی مشغول ابراز پاسخ به نمایش به اصطلاح طرفدارانش است. نکته جالب ماجرا آن‌جاست که برخی اقوال از ردصلاحیت تاجگردون توسط شورای نگهبان حکایت داشت اما پس از کش‌وقوس‌های زیاد، موفق به دریافت آن شد. چندی پیش یکی از سایت‌ها بنابر منابع موثق، از شبکه حامی-پیروی تاجگردون در دستگاه‌های و نهادهای تاثیرگذار کشور رونمایی کرده بود.

بنابر این گزارش مفصل، این نماینده عضو فراکسیون امید با نفوذ در نهادهای مختلف، افراد منتسب به خود از فامیل سببی گرفته تا نسبی را برای بهره‌برداری از امکانات مالی و معنوی گماشته است. او نه تنها تاکنون به این گزارش و گزارش‌هایی از این دست، هیچ واکنشی نشان نداده بلکه با سکوت و بی‌اعتنایی از کنار آن‌ها گذشته است.از سویی دیگر این کاندیدای اصلاح‌طلب در حالی آواز و دهل برای تبلیغات انتخاباتی خود به راه انداخته است که اصلاح‌طلبان همسو با روش رسانه‌های ضدانقلاب و فارسی زبان خارج کشور برای وقایع ماه‌های اخیر مزورانه سوگواری می‌کردند.

باید دید جناب تاجگردون که متهم به تدارک شبکه نفوذ و حامی پیرو در سراسر کشور است، برای دست یافتن به کدامین منفعت و سود پشت پرده‌ای، بار دیگر دست به ایجاد ستاد تبلیغاتی پر زرق و برق برای راه یافتن به مجلس کرده است؟ مجلس یازدهم آیا جای چنین نمایندگانی خواهد بود. تصمیم با مردم است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  این عارضه از ایدز و مالاریا خطرناک‌تر است!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *