انصراف اعتراضی «خون خدا» از جشنواره فیلم فجر انصراف اعتراضی «خون خدا» از جشنواره فیلم فجر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / انصراف اعتراضی «خون خدا» از جشنواره فیلم فجر

انصراف اعتراضی «خون خدا» از جشنواره فیلم فجر

خبرگزاری مهر: سیاوش حقیقی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خون خدا» که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار عنوان کرد: به دلیل بی‌قانونی‌ها و بی‌برنامگی‌های این جشنواره، از ادامه رقابت صرف نظر کردیم.

وی در تشریح دلایل این اعتراض گفت: امروز به جای اکران فیلم ما در سینما جوان برای اکران مردمی و سینماهای صنوف، فیلم «غلامرضا تختی» که با تأخیر نسخه نهایی آن به جشنواره رسید اکران شد و گویا مسئولان جشنواره در نظر داشتند فیلم آقای ملکان را دریابند و به این فیلم نظر ویژه داشته باشد.

انصراف اعتراضی «خون خدا» از جشنواره فیلم فجر

حقیقی افزود: چرا باید با تغییر برنامه اکران فیلم من به فیلم آقای ملکان توجه ویژه شود؟ جالب این است که دبیر جشنواره هم به اعتراض ما توجه نمی‌کند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خون خدا» عنوان کرد: از چند روز پیش از آغاز جشنواره به طور مدام به ما می‌گفتند دی‌سی‌پی نهایی خود را باید تحویل دهید، حال چگونه است که فیلم آقای ملکان با این اشکال مواجه شده و نسخه نهایی آن به برنامه اکران روز نخست جشنواره نرسیده است.

وی در پایان گفت: تمام عوامل فیلم من از این وضعیت عصبانی هستند و این بی تدبیری جشنواره قابل درک نیست.

لازم به ذکر است پولاد کیمیایی کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» نیز که برنامه اکران آن در سینمای رسانه‌های به دلیل تأخیر در نهایی شدن فیلم «غلامرضا تختی» با جابه‌جایی ناخواسته مواجه شده بود، در نشست خبری این فیلم صراحتا نسبت به این وضعیت گلایه کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  محمد حسینی، بازداشتش را تکذیب کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *