اپل از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد اپل از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اپل از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد

اپل از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد

دیجیاتو: اپل پس از مدت‌ها انتظار و انتشار شایعات فراوان، بالاخره از نسل جدید آیفون اس ای رونمایی کرد. آیفون SE 3 همانطور که انتظار داشتیم طراحی‌اش تفاوتی با نسل قبلش ندارد، اما اپل برای آیفون SE 2022 به سراغ چه قطعاتی رفته و قیمت آیفون جدید چقدر است؟

اپل از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد

این گوشی هوشمند به جدیدترین تراشه سری A اپل یعنی A15 Bionic مجهز شده؛ تراشه‌ای که در سری آیفون ۱۳ مورد استفاده قرار گرفته و البته از مودم ۵G هم بهره می‌برد. این تراشه اپل ۶ هسته پردازشی دارد و قدرت بسیار بالاتری را نسبت به نسل قبلی آیفون SE و البته گوشی‌های اندرویدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. موتور عصبی مورد استفاده در این گوشی هم قدرت بالایی دارد.

آیفون SE 2022 طراحی مشابه با نسل قبلی‌اش دارد و در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۴٫۷ اینچی مجهز شده که توسط سرامیک شیلد محافظت می‌شود، البته روی پنل پشتی این گوشی هوشمند هم سرامیک شیلد کشیده است. فریم این دستگاه آلومینیومی است و از استاندارد IP67 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کند. در پایین نمایشگر همچنان شاهد قرارگیری دکمه هوم هستیم که از سنسور تاچ آیدی پشتیبانی می‌کند.

اپل از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرددر این گوشی هوشمند از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری دیپ فیوژن (Deep Fusion) و عکاسی محاسباتی قدرتمندی استفاده شده و از سبک‌های عکاسی مشابه آیفون ۱۳ پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که با تراشه A15 Bionic روبه‌رو هستیم، دوربین عملکرد بهتری از خودش نشان می‌دهد.

دوربین سلفی تفاوتی با نسل قبلی‌اش ندارد، اما بخاطر ISP (پردازشگر سیگنال تصویر)، کیفیت بالاتری دارد. همچنین با یک الگوریتم جدید حالت پرتره برای دوربین اصلی و سلفی آیفون SE 3 وجود دارد و پردازش‌ها بخاطر موتور عصبی سریع‌تر شده است.

حتما بخوانید:  ویدئویی از ترفند پلیس برای کمک به یک شهروند

این دستگاه بطور پیش فرض از iOS 15 بهره می‌برد و قابلیت‌های این سیستم عامل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از آنجایی که با تراشه یکسان با سری آیفون ۱۳ روبه‌رو هستیم، آیفون SE 2022 برای مدت زمان زیادی و یکسان با پرچمدارهای اپل بروزرسانی‌های iOS را دریافت خواهند کرد.

این گوشی هوشمند اپل برخلاف پیش‌بینی‌ها مبنی بر قیمت یکسان یا حتی کاهش قیمت نسبت به نسل کنونی، با قیمت پایه ۴۲۹ دلار به فروش می‌رسد. پیش فروش این محصول از ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) آغاز می‌شود و از ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

در حال بروزرسانی ….

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *