این دوچرخه هوشمند فقط ۱۴کیلوگرم وزن دارد! این دوچرخه هوشمند فقط ۱۴کیلوگرم وزن دارد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / این دوچرخه هوشمند فقط ۱۴کیلوگرم وزن دارد!

این دوچرخه هوشمند فقط ۱۴کیلوگرم وزن دارد!

فرارو: Urtopia به تازگی یک دوچرخه برقی جدید بنام Carbon E-Bike راه اندازی کرده است. این محصول دارای ویژگی‌های چشمگیر بسیاری است. این دوچرخه اسپرت و هوشمند از مواد باکیفیت درجه یک ساخته شده و و وزن آن تنها ۱۴ کیلوگرم است، زیرا تمام بدنه‌ی آن از فیبر کربن ساخته شده است.

این دوچرخه هوشمند فقط ۱۴کیلوگرم وزن دارد!

Urtopia Carbon علاوه بر طراحی زیبا مملو از فناوری نیز می‌باشد و شرکت Urtopia ادعا می‌کند برای داشتن این ویژگی‌ها در صورت خرید دوچرخه‌های الکترونیکی دیگر باید صد‌ها دلار بیشتر بپردازید. سیستم انتقال این دوچرخه از تسمه‌ی Gates Carbon Drive استفاده می‌کند که ویژگی‌های حرکتی بی صدا را به ارمغان می‌آورد. گیربکس این دوچرخه دارای سنسور گشتاور و پنج حالت قدرت (پدال، اکو، راحتی، اسپرت، توربو) می‌باشد.

فرمان این دوچرخه دارای ویژگی‌های نوآورانه‌ای است که با سوار کار تعامل دارد و Urtopia آن را Smartbar می‌نامد. این محصول با پشتیبانی از کنترل صوتی هوش مصنوعی، real-time GPS، ادغام eSIM، نمایشگر نقطه‌ای، پشتیبانی از به‌روزرسانی OTA ارائه می‌شود. همچنین برای اتصال دارای ماژول‌های Wi-Fi، بلوتوث و ۴G نیز می‌باشد. Urtopia Carbon دارای یک رادار و ژیروسکوپ داخلی برای ایمنی می‌باشد. رادار به شخص سوار بر وسیله نقلیه هشدار می‌دهد، در حالی که ژیروسکوپ به طور مداوم بر فعالیت‌ها نظارت می‌کند و در صورت هرگونه حرکت ناخواسته به شخص هشدار می‌دهد. همچنین یک قفل اثر انگشت نیز برای امنیت بیشتر در این دوچرخه تعبیه شده است.

این دوچرخه هوشمند فقط ۱۴کیلوگرم وزن دارد!

این دوچرخه حداکثر سرعت ۲۰ مایل بر ساعت را برای نسخه آمریکایی و ۱۶ مایل بر ساعت برای نسخه اروپایی ارائه می‌دهد. این دوچرخه توسط یک باتری ۳۶۰ وات ساعتی تغذیه می‌شود که شارژ آن ۲.۵ ساعت طول می‌کشد و با یکبار شارژ مسافت ۸۰ مایل را طی ‌می‌کند. در پشت و جلوی این دوچرخه چراغ‌هایی تعبیه شده است که توسط یک جفت چراغ نشان‌دهنده پیچ به هم متصل می‌شوند. بسیاری از ویژگی‌های هوشمند این دوچرخه را می‌توان از طریق برنامه اختصاصی Urtopia کنترل کرد که شامل عملکرد‌های بسیاری مانند ردیابی ضد سرقت، ناوبری، سوابق سفر، شبکه‌های اجتماعی و … می‌باشد. نسخه امریکایی این دوچرخه با قیمت ۳۰۰۰ یورو به فروش می‌رسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ترامپ: میلیون‌ها دلار مالیات پرداخت کرده‌ام!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *