این ساعت هوشمند با یکبار شارژ، تا ابد کار می‌کند این ساعت هوشمند با یکبار شارژ، تا ابد کار می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / این ساعت هوشمند با یکبار شارژ، تا ابد کار می‌کند

این ساعت هوشمند با یکبار شارژ، تا ابد کار می‌کند

گجت نیوز: ساعت هوشمند گارمین Instinct 2 به لطف فناوری‌های جدیدش برای شارژ شدن نیازی به بیرون آمدن از مچ دست کاربر ندارد و می‌تواند برای همیشه روشن بماند.

ساعت هوشمندی که با یکبار شارژ، یک‌ عمر کار می‌کند

گارمین به تازگی از نسل جدید ساعت هوشمندش رونمایی کرده که با استفاده از فناوری انرژی خورشیدی خود می‌تواند (حداقل به صورت تئوری) تا ابد شارژدهی داشته باشد.

این کمپانی پیش از این ساعت هوشمند Instinct را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرده بود و حالا در نسل جدیدش برای اولین بار ادعا می‌کند باتری گجت پوشیدنی‌اش برای همیشه کار خواهد کرد. البته فناوری انرژی خورشیدی تنها روی مدل ۴۵ میلی‌متری در دسترس خواهد بود و مدل‌های دیگر Instinct 2 از پنل شارژ خورشیدی برخوردار نیستند.

پنل خورشیدی در استفاده مکرر از GPS و سایر استفاده‌های معمول که از ساعت‌های هوشمند ورزشی می‌شود ناکافی خواهد بود. با این وجود حالت اسمارت واچ Instinct می‌تواند به خوبی و تا ابد با همان پنل خورشیدی روشن بماند. این حالت شامل نمایش نوتیفیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌های اولیه و غیره می‌شود.

ساعت هوشمندی که با یکبار شارژ، یک‌ عمر کار می‌کند

ادعای «ساعت هوشمندی که هیچ‌وقت نمی‌میرد» تنها برای مدل پنل خورشیدی این ساعت معتبر خواهد بود. Instinct 2 در مدل‌های غیر خورشیدی Surf، Tactical و Camo نیز عرضه خواهد شد که هر کدام ویژگی‌ها و رنگ اختصاصی خودشان را دارند.

ساعت هوشمند گارمین Instinct 2 در مدل S نیز عرضه می‌شود که در واقع نسخه کوچک‌تر و ۴۰ میلی‌متری آن خواهد بود. بدین ترتیب Instinct 2S با ابعاد کوچک‌ترش می‌تواند برای خانم‌ها یا کسانی که به دنبال ساعت هوشمند باریک و ظریف هستند مناسب باشد. این نوع نام‌گذاری پیش از این در دیگر ساعت هوشمند گارمین یعنی Venu 2 نیز انجام شده بود.

حتما بخوانید:  ۲۲ بهمن؛ موسوی و کروبی در کنار اوباما و نتانیاهو

شاید بتوانیم بگوییم اسمارت واچ گارمین Instinct 2 شباهت‌هایی به ساعت‌های G-Shock دارد و همین موضوع به محبوبیت بیشترش کمک خواهد کرد. بر خلاف مدل Garmin Fenix 7، ساعت هوشمند جدید این کمپانی از صفحه نمایش لمسی بی‌بهره بوده و به جای آن ۵ دکمه برای جابه‌جا شدن بین منوها و برنامه‌های ورزشی تعبیه شده‌اند.

حالا که صحبت از ورزش شد بهتر است به سنسور جدید ضربان قلب ساعت هوشمند گارمین Instinct 2 اشاره کنیم که پیش از این در مدل‌های Venu 2 و Fenix 7 نیز دیده بودیم. این سنسور انجام بیش از ۴۰ فعالیت ورزشی را پیگیری می‌کند و تقریبا کاری نیست که نتوانید با آن انجام بدهید. همچنین Instinct 2 ورزش‌های پیشنهادی روز که شامل مدیریت استرس و حفظ انرژی بدن نیز می‌شود را به کاربر توصیه می‌کند تا فاصله او با ایده‌آل‌هایش مشخص باقی بماند. فرقی نمی‌کند که در کوه باشید یا اقیانوس، این ساعت هوشمند همیشه بهترین تمرینات ورزشی را به شما خواهد داد.

ساعت هوشمندی که با یکبار شارژ، یک‌ عمر کار می‌کند

ساعت هوشمند جدید گارمین برخی ویژگی‌های کلیدی اسمارت واچ‌ها را نیز با خود به همراه دارد. برای نمونه این گجت Garmin Pay امکان پرداخت بدون تماس را فراهم می‌کند و به لطف Connect IQ، امکان کار با واحد‌های شخص ثالثی مانند استارباکس، AccuWeather و غیره را نیز امکان‌پذیر می‌سازد.

آیا ساعت هوشمند گارمین Instinct 2 برای ماجراجویی و استفاده سنگین مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال باید صبر کنیم تا این گجت پا به بازار بگذارد و آن را در دنیای واقعی مورد بررسی عمیق‌تر قرار بدهیم. Instinct 2 در نسخه معمولی با قیمت ۳۴۹ دلار و در نسخه پنل خورشیدی با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *