بارسلونا در ال کلاسیکو، رئال را تحقیر کرد بارسلونا در ال کلاسیکو، رئال را تحقیر کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بارسلونا در ال کلاسیکو، رئال را تحقیر کرد

بارسلونا در ال کلاسیکو، رئال را تحقیر کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امشب (یکشنبه) به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ، ال‌‌کلاسیکوی هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) را آغاز کردند که این نبرد با برتری قاطعانه ۵ بریک بارسلونا به پایان رسید تا این تیم ضمن صدرنشینی، خولن لوپتگی، سرمربی رقیب را تا آستانه اخراج پیش ببرد.

برتری بارسلونا از همان ابتدا مشهود بود و ابتدا کوتینیو در دقیقه ۱۱ روی پاس زیبای آلبا، آبی و اناری‌ها را پیش انداخت. در ادامه خطا روی سوارس با کمک تکنولوژی ویدئویی (VAR) پنالتی تشخیص داده شد و مهاجم اروگوئه‌ای در دقیقه ۳۰ در جهت حرکت کورتوا گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند. ادامه بازی با میانداری میزبان ادامه یافت و در نهایت نیمه اول با برتری ۲ بر صفر سزاوارانه بارسلونا خاتمه یافت.

نیمه دوم

رئال مادرید به قصد جبران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و علاوه بر گل مارسلو در دقیقه ۵۳ تا آستانه به تساوی کشاندن رقابت پیش رفت. این تیم حتی یک بار توپ را به تیرک دروازه کوبید اما بارسلونا پس از این به تعادل کشاندن رقابت، یک بار تیر دروازه را لرزاند و در ادامه توسط سوارس در دقیقه ۷۵ و ۸۳ هت‌تریک رقم زد و گل ویدال تازه‌وارد در دقیقه ۸۷ برتری ۵ بر یک بارسلونا را رقم زد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  شایعه قهر جهانگیری در پی بحث تند با روحانی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *