بازار ناسازگار؛ گوشت و مرغ هم گران شد بازار ناسازگار؛ گوشت و مرغ هم گران شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازار ناسازگار؛ گوشت و مرغ هم گران شد

بازار ناسازگار؛ گوشت و مرغ هم گران شد

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از افزایش قیمت مرغ به ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان در مراکز خرده‌فروشی خبر داد.

وی اضافه کرد: قیمت مرغ گرم در عمده‌فروشی درب کشتارگاه، ۹۱۰۰ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی ۹۲۵۰ تومان و مراکز خرده فروشی ۱۰۱۰۰ تومان است.

یوسف‌خانی ادامه داد: قیمت خرده‌فروشی مرغ شمال نیز ۹۶۰۰ تومان و قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن، ۸۷۰۰ تومان است.

وی گفت: همکاران ما با توجه کنند قیمت‌های اعلامی فوق، نرخ استعلامی بوده و آنها می‌توانند با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود اقدام به فروش کنند.

قیمت گوشت گوسفندی به۵۶هزارتومان رسید

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به افزایش قیمت این نوع گوشت به ۵۶ هزارتومان، تصریح کرد: خواستار برخورد جدی مسئولان با قاچاق دام هستیم.

علی اصغر ملکی از افزایش قیمت گوشت گوسفندی در بازار طی هفته های اخیر خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه در حال حاضر برای مغازه داران بین ۵۰ تا ۵۱ هزار تومان و با ۱۰ درصد سود برای مصرف کنندگان حدود ۵۶ هزارتومان است.

وی درباره اینکه چرا با وجود توقف صادرات، نرخ گوشت گوسفندی همچنان رو به افزایش است؟، افزود: برای صادرات دام مجوز صدور نمی شود اما قاچاق دام از کشور همچنان ادامه دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اضافه کرد: واردات گوشت نیز ادامه دارد اما با توجه به نزدیکی عید قربان، کمبود دام و رشد قیمت دلار که منجر به افزایش قاچاق دام زنده از کشور شده است، نوسانات بازار گوشت تداوم پیدا کرده است.

حتما بخوانید:  بعد از گوشت، آجیل عید هم ضرر دارد!

ملکی با تاکید بر اینکه خواستار برخورد با قاچاق دام زنده از کشور به صورت جدی هستیم، گفت: شرایط هفته به هفته بدتر می شود و برای عید قربان نیز نگرانی داریم ضمن اینکه تصورما این است با افزایش بیشتر قیمت هم مواجه خواهیم شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *