بازداشت می‌فروشانی که الکل صنعتی فروختند بازداشت می‌فروشانی که الکل صنعتی فروختند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازداشت می‌فروشانی که الکل صنعتی فروختند

بازداشت می‌فروشانی که الکل صنعتی فروختند

خبرگزاری ایلنا: در پی اعلام بیمارستان شهید رجایی کرج مبنی بر مراجعه و انتقال تعدادی به این بیمارستان در اثر مسمومیت حاصل از مصرف مشروبات الکلی تقلبی بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۶ حصارک به بیمارستان اعزام و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این افراد از فردی در مشکین‌دشت کرج، مشروبات الکلی خریداری کردند و فروشنده، الکل صنعتی به آنها فروخته که این امر به مسمومیت شدید و مرگ تعدادی از آنها منجر شده است.

پلیس آگاهی استان البرز ضمن اعلام ابنکه یک دختر ۱۹ ساله بین جان باختگان وجود دارد از دستگیری ۳ متهم و ادامه تحقیقات از سوی پلیس البرز، خبر داد.

شایان ذکر است، از روز ۱۹ شهریور و طی چند روز گذشته ۳۹ نفر به بیمارستان مراجعه و این افراد در بیمارستان‌های شهید رجایی و شهید مدنی کرج منتقل شدند که به نقل از رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز در حال حاضر تمام حادثه دیدگان در یک بیمارستان متمرکز شدند.

پیش از این مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان البرز به خبرنگار ایلنا گفته بود که در این حادثه ۴ نفر جان خود را از دست داده و ۷ نفر وضعیت خوبی ندارند.

بنابر آخرین خبر تعداد مسموم‌شدگان تحت درمان ۳۵ نفر اعلام شد و با تایید دادستان البرز به دلیل مصرف مشروبات تقلبی حاوی الکل صنعتی، این افراد دچار مسمومیت شدند و ۴ نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  بمب ۲۰۰ میلیونی رئال در ساعات پایانی می‌ترکد؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *