بازگشت پرسپولیس به لیگ با عبور از پیکان بازگشت پرسپولیس به لیگ با عبور از پیکان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازگشت پرسپولیس به لیگ با عبور از پیکان

بازگشت پرسپولیس به لیگ با عبور از پیکان

خبرگزاری تسنیم: پرسپولیس و پیکان در ادامه دیدار‌های هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

مهدی ترابی (۱۹) و احمد نوراللهی (۸۱) برای پرسپولیس و سعید واسعی (۳۶) برای پیکان گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری (۶۷ – مهدی عبدی)، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی (۸۳ – سیدجلال حسینی)، وحید امیری، علی علیپور و جونیور براندائو (۴۶ – امید عالیشاه).

ترکیب پیکان: مهدی امینی، مهران موسوی، حسین پورامینی (۸۸ – محمد خدابنده‌لو)، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال‌الدینی علی‌محمدی، حجت حق‌وردی، محمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی (۶۵ – ماهان رحمانی).

داور: سیدمهدی سیدعلی

نیمه اول

دقیقه ۳: ارسال توپ به محوطه جریمه پیکان از سمت چپ، بین مدافعان این تیم به علی علیپور رسید که البته ضربه مهاجم پرسپولیس برای باز کردن دروازه کافی نبود.

دقیقه ۴: بازیکنان پیکان از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کردند که علیرضا بیرانوند موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۶: مهدی ترابی اقدام به شوتزنی کرد تا بلکه دروازه پیکان را باز کند، اما توپ او پس از برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه ۹: علیرضا بیرانوند در خروج از دروازه و دفع توپ پشت محوطه جریمه دچار اشتباه شد. سعید واسعی از میانه میدان با دروازه خالی پرسپولیس مواجه شد که ضربه او بی‌دقت بود و به اوت رفت.

حتما بخوانید:  روحانی: عفو فراگیرِ پیامبر، عامل جذب مخالفان شد

دقیقه ۱۳: شهریار مغانلو در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت، اما نتوانست از این موقعیت بهره‌ای ببرد.

دقیقه ۱۶: بار دیگر پیکان در یک موقعیت مناسب در محوطه جریمه پرسپولیس می‌توانست دروازه بیرانوند را تهدید کند که این بار بیرانوند با خروج به موقع مانع از این کار شد.

دقیقه ۱۷: علی علیپور از پشت محوطه جریمه پیکان قصد داشت با شوتی محکم دروازه این تیم را باز کند که توپ پس از برخورد به مهران موسوی، به اوت رفت.

دقیقه ۱۹: توپی که در محوطه جریمه پیکان به علی علیپور رسیده بود، با یک سرتوپ و پاس در عرض به مهدی ترابی رسید تا این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه امینی را باز کند.

دقیقه ۳۳: براندائو صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما این بازیکن نتوانست توپ را کنترل کرده و به آن ضربه بزند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۳۶: سعید واسعی ضربه ایستگاهی به دست آمده برای پیکان را به صورت مستقیم وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.

دقیقه ۳۹: دروازه پرسپولیس بار دیگر با شوت از راه دور واسعی تهدید شد که بیرانوند توانست با دفع توپ، مانع از باز شدن دروازه‌اش شود و تن به کرنر داد.

دقیقه ۴۱: ارسال روی دروازه پرسپولیس توسط فراز امامعلی تبدیل به گل شد، اما کمک داور مسابقه آفساید این بازیکن را اعلام کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: علی علیپور پس از چرخش به سمت دروازه پیکان، ضربه‌اش را روانه دروازه این تیم کرد که امینی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۶۲: مهدی ترابی معتقد بود که بازیکنان پیکان روی او مرتکب خطا شده‌اند و اعتراض شدیدی به داور داشت که به دلیل این اعتراض کارت زرد گرفت.

حتما بخوانید:  سلبریتی‌هایِ آمبولانس‌سوار دستگیر می‌شوند

دقیقه ۷۴: شهریار مغانلو در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت مناسبی شد که در لحظه آخر و پس از شلیک توپ، مدافع پرسپولیس با تکلی به موقع مانع از رسیدن توپ او به دروازه شد.

دقیقه ۸۱: ارسال روی دروازه پیکان با ضربه سر احمد نوراللهی به تور دروازه مهدی امینی چسبید.

دقیقه ۸۴: مهدی عبدی با خطای شدیدی که انجام داد، از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *