بازیکن خودخواه الاهلی، مرد اول قهرمانی الهلال! بازیکن خودخواه الاهلی، مرد اول قهرمانی الهلال! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازیکن خودخواه الاهلی، مرد اول قهرمانی الهلال!

بازیکن خودخواه الاهلی، مرد اول قهرمانی الهلال!

ورزش سه: قهرمانی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا یک بار ویدیو و تصاویر خودخواهی عجیب هیثم عسیری بازیکن الاهلی در فضای مجازی منتشر شود.

نه تنها هواداران الاهلی بلکه طرفداران بسیاری از تیم ها از جمله النصر، پوهانگ و حتی استقلال و پرسپولیس نیز امشب به نیکی از هیثم عسیری یاد نخواهند کرد چرا که اگر خودخواهی عجیب این بازیکن نبود، الهلالی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ وجود نداشت که بخواهد امشب چهارمین تاج گزاری خود را در فوتبال آسیا برگزار کند.

شاید بیراه نباشید که بگوییم امشب به همان اندازه که در فضای مجازی عربستان به قهرمانی الهلال پرداخته شد، به همان میزان نیز از هیثم عسیری یاد شد. هواداران الهلال با فرستادن درود بر این بازیکن، قهرمانی تیمشان را به او نیز تبریک گفته اند و بسیاری از هواداران الاهلی و النصر نیز این بازیکن را بابت آن تکروی و خودخواهی محض لعنت و نفرین می کنند.

رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱، برای نخستین بار با حضور ۲۰ تیم در غرب و ۲۰ تیم در شرق برگزار شد. در دوره های قبلی که در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می شد، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کردند اما امسال تنها صعود تیم های صدرنشین قطعی می شد و از میان ۵ تیم دیگری که در گروه هایشان به رتبه دوم می رسیدند، ۳ تیم برتر راهی مرحله بعد می شدند. الوحده امارات که در گروه پرسپولیس حضور داشت، صعودش به عنوان یکی از تیم های برتر دوم قطعی شده بود و وضعیت به سمتی پیش رفت که تراکتور نیز صعودش قطعی شده بود و از میان الاهلی یا الدحیل در گروه استقلال و الهلال در گروه نخست، یک تیم می توانست با ایستادن در رتبه دوم، راهی مرحله بعد شود.

حتما بخوانید:  برانکو: قهرمان لیگ جمعه شناخته می‌شود

بازیکن خودخواه الاهلی، مرد اول قهرمانی الهلال!

یکی از صفحات معروف هواداری الهلال پس از قهرمانی ایم تیم، از هیثم عسیری تشکر کرده است.

الاهلی و الدحیل در روز پایانی با یکدیگر دیدار داشتند و با توجه به امتیازات تیم ها، تنها تیمی که بازی را می برد، می توانست راهی مرحله بعد شود. در دیدار همزمان، الهلال در عین ناباوری با ۲ گل از شباب الاهلی عقب بود و به دلیل شکست در بازی رو در رو مقابل استقلال تاجیکستان، در رده دوم قرار گرفت. دیدار الاهلی و الدحیل نیز مساوی دنبال می شد. الهلال ۱۰ امتیازی بود و الاهلی و الدحیل با این تساوی ۹ امتیازی بودند. در نتیجه باید یکی از این تیم ها بازیش را برنده می شد تا راهی دور بعد شود و نتیجه مساوی منجر به صعود الهلال در گروه دیگر می شد.بازیکنان الاهلی که در لیگ داخلی نیز رقابت سختی با الهلال دارند، از نتیجه این رقیب قدیمی خبردار بودند و به دنبال زدن گل برتری بودند تا راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. در حالیکه الدحیل نیز به دنبال زدن گل پیروزی بود، الاهلی میزبان روی یک ضدحمله صاحب موقعیت فوق العاده ای شد. فرصتی که در دقیقه ۹۳ شکل گرفت و می توانست سرنوشت جام را به طور کلی تغییر دهد.

بازیکن خودخواه الاهلی، مرد اول قهرمانی الهلال!

بازیکن خودخواه الاهلی، مرد اول قهرمانی الهلال!

اگر هیثم عسیری بازیکن الاهلی در دقیقه ۹۳ دیدار با الدحیل خودخواهی را کنار گذاشته بود و به عبدالرحمن غریب پاس داده بود، الهلال در همان مرحله گروهی حذف می شد.

هیثم عسیری بازیکن جوان الاهلی در موقعیتی تک به تک با صالح زکریا سنگربان الدحیل قرار گرفت و در حالیکه عبدالرحمن غریب هم تیمی اش را در کنارش داشت، با خودخواهی محض ضربه اش را به سمت دروازه زد که صالح زکریا آن را مهار کرد. صدای گزارشگر سعودی که در آن لحظات با هیجان فراوان می گفت: «زود باش هیثم… زود باش هیثم… غریب رو ببین… غریب رو ببین»، به یکی از ویدیوهای معروف کشور عربستان تبدیل شده است.

حتما بخوانید:  ترامپ: شمارش آرا را متوقف کنید

بازیکن خودخواه الاهلی، مرد اول قهرمانی الهلال!

هواداران الهلال این تصویر را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. تصویر کیکی از به مناسبت قهرمانی الهلال با حضور افتخاری هیثم عسیری

اما هیثم عسیری در آن موقعیت فوق العاده غریب را ندید و این فرصت بزرگ از دست رفت.اگر او به جای شوت، به غریب پاس می داد، الاهلی ۳ امتیاز بازی را کسب می کرد و با ۱۱ امتیاز در کنار استقلال راهی مرحله یک هشتم نهایی می شد و الهلال با ۱۰ امتیاز از دور رقابت ها کنار می رفت.

اما چنین نشد تا الهلال به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و با تغییرات کادرفنی و جذب بازیکنان گران قیمتی نظیر موسی مارگا و متئوس پریرا، عنوان قهرمانی را از آن خود کند. حالا امشب یک بار دیگر هیثم عسیری در فضای مجازی عربستان اصطلاحا ترند شده و توئیت های بیشماری پیرامون این بازیکن منتشر شده است. بازیکنی که اگر پاس داده بود، الهلال هرگز امشب جشن قهرمانی را برپا نمی کرد.

بازیکن خودخواه الاهلی، مرد اول قهرمانی الهلال!

ویدیوی فان دیگری نیز در فضای مجازی دست به دست می شود که فردی خشمگین در حال حمله به هیثم عسیری است. این ویدیو با عنوان وضعیت هواداران النصر رقیب سنتی الهلال پس از مواجه شدن با هیثم عسیری در حال وایرال شدن است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *