باز باران، باز ترافیک سنگین تهران باز باران، باز ترافیک سنگین تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / باز باران، باز ترافیک سنگین تهران

باز باران، باز ترافیک سنگین تهران

 فارس: سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ۱۰ درصدی بار ترافیکی پس از بارندگی خبر داد و اظهار داشت: اولین بارش پاییزی آبان ماه در تهران بر تردد خودرو‌ها تاثیر گذاشت و شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی به خاطر لغزندگی معابر هستیم.

وی تصریح کرد: با رصد معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک، شاهد حجم بالای تردد و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران در پی بارش نزولات آسمانی و لغزنده شدن معابر هستیم.

سرهنگ رنجبر گفت: خیابان دماوند در مسیر شرق به غرب، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و بزرگراه‌های شهید همت، حکیم و امام علی (ع) جز پرترافیک‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگین هستند.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای بار ترافیکی هستند.

حتما بخوانید:  شورش بچه پولدار‌های روس علیه پوتین

باز باران، باز ترافیک سنگین تهران

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *