باغ وحش مشهد پلمب شد باغ وحش مشهد پلمب شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / باغ وحش مشهد پلمب شد

باغ وحش مشهد پلمب شد

خبرگزاری ایسنا: معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: به‌علت ملاحظه‌شدن چند مورد غیربهداشتی در سردخانه باغ وحش مشهد، این مجموعه موقتاً تعطیل شده است.

«محمد رشتی‌باف»، در خصوص علت تعطیلی باغ‌وحش مشهد به دستور دامپزشکی، اظهار کرد: امید داریم که این مجموعه هرچه سریع‌تر بتوانند آن دغدغه‌های دادستانی و حداقل‌های بهداشتی که برای بازگشایی لازم است را فراهم کنند تا این مجموعه هر چه سریع‌تر به فعالیت خود ادامه دهد.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: منظور ما تعطیل کردن این مجموعه نیست، اما به‌علت رعایت کردن مسائل بهداشتی مجبور به آن بودیم که این کار را انجام دهیم.

رشتی‌باف افزود: علاوه بر ما دادستانی مشهد نیز تمایل ندارد که یک مکان تفریحی و گردشگری را تعطیل کنند، اما مجموعه باغ‌وحش نیز باید حداقل ضوابط را برای تأمین بهداشت رعایت کنند.

وی تصریح کرد: تعطیلی این مجموعه بستگی به سرعت عمل دوستان ما در باغ‌وحش دارد، هرچه در رفع این موارد ملاحظه شده بپردازند زودتر بازگشایی خواهد شد.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی خراسان‌رضوی یادآور شد: هم‌چنین این پرونده را به دادستانی معرفی کرده‌ایم و در خصوص جریمه کردن این مجموعه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آیفون ۱۳ دقیقا چه شکلی خواهد بود؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *