بالاخره آمار فوتی‌های کرونا در ایران چند نفر است؟ بالاخره آمار فوتی‌های کرونا در ایران چند نفر است؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بالاخره آمار فوتی‌های کرونا در ایران چند نفر است؟

بالاخره آمار فوتی‌های کرونا در ایران چند نفر است؟

برترین‌ها: در روزهای ابتدایی تایید حضور کرونا در ایران، فراهانی نماینده قم از فوت ۵۰ نفر در قم بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد، ساعتی بعد اما این خبر تکذیب شد. همین دو‌ روز قبل بود که نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت از فوت حداقل ۲۰۰ نفر از مبتلایان کرونا در گیلان خبر داد و کسی البته این بار خبر را تکذیب نکرد، برخی مسئولین شهر کاشان هم تعداد فوتی‌های کرونا در این شهر را تا امروز ۸۸ نفر اعلام کرده‌اند.

حالا منطق ماجرا تعداد فوتی‌ها در تهران را هم خیلی بیشتر از این‌ها نشان می‌دهد، با فرض آمار صعودی فوتی‌ها در قم، مشخص نیست مجموع فوتی‌ها در این چهار جغرافیا دقیقا چقدر است، این در حالی‌ست که آمار روزانه تعداد فوتی‌هایی که وزارت بهداشت می‌دهد شامل این مناطق نیست و جلوی آن‌ها خط تیره گذاشته شده، آمار کلی که عددی نزدیک ۲۵۰ نفر را نشان می‌دهد، جمع این اعداد اما ترسناک است و همین اطلاع‌رسانی مبهم بر استرس عمومی افزوده.

مساله اولویت صداقت بر امید مساله مورد تاکید نهادهای جهانی در مبارزه با کروناست و ظاهرا مسئولان ایرانی توجهی به آن ندارند و سعی می‌کنند با تقلیل‌گرایی در آمار فوتی‌ها از اضطراب کم کنند، در صورتی که در غیاب آمارهای مستدل و رسمی این امثال «اینتل» و «رادیو فردا» هستند که آمار می‌دهند و چه بسی نتیجتا اضطراب عمومی افزایش هم پیدا کند.

بالاخره تعداد فوتی‌های کرونا در ایران چند نفر است؟

بالاخره تعداد فوتی‌های کرونا در ایران چند نفر است؟

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  توئیت فارسی و تازه ترامپ خطاب به مردم ایران!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *