بالاخره از مزدک میرزاییِ جدید رونمایی شد بالاخره از مزدک میرزاییِ جدید رونمایی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بالاخره از مزدک میرزاییِ جدید رونمایی شد

بالاخره از مزدک میرزاییِ جدید رونمایی شد

برترین‌ها: همانطور که از چند روز قبل اعلام شده بود، مزدک میرزایی شنبه شب با برنامه هت‌تریک در شبکه ایران اینترنشنال دور جدید فعالیت‌های تلویزیونی‌اش را آغاز کرد. می‌شد پیش‌بینی کرد که برنامه او با نگاهی به «نود» عادل فردوسی‌پور و برای پر کردن جای خالی آن روی آنتن می‌رود که کم و بیش همینگونه بود. اگرچه مزدک با مشکل دسترسی به منابع داخلی روبروست و باید این کمبود را با ترفندهای دیگری جبران می‌کرد. مزدک در این برنامه با کراوات و چهره‌ای شیک و حتی به نظر لاغرتر ظاهر شده بود که کاملا برازنده بود و مورد توجه بینندگان برنامه قرار گرفت. همراهی محمد تقوی و یک مجری زن نیز از تفاوت‌های این برنامه بود که فاصله آن را از برنامه‌های داخلی بیشتر خواهد کرد.

سورپرایز جالب مزدک میرزایی در برنامه فوتبالی‌اشاگرچه برنامه همانطور که از روحیه مزدک میرزایی انتظار می‌رفت هیجان زیادی نداشت که برای برنامه فوتبالی یک ایراد بزرگ است. مزدک محافظه کار است و اصولا ترجیح می‌دهد آسته برود و آسته بیاید تا برای خودش دشمن نتراشد و این ممکن است برای برنامه‌ی که نیاز به جنجال و چالش دارد، تبدیل به ترمز شود. استودیوی حرفه‌ای و تصاویر چشم‌نواز در کنار اجرای نسبتا مسلط و منصفانه میرزایی و تقوی این فرصت را برای برنامه ایجاد می‌کند که در آینده بتواند جایی در کنداکتور بینندگان تلویزیونی به خود اختصاص دهد.

مشکل بزرگ همچنان استفاده از تصاویر غیراختصاصی است که حوره‌های فوتبال قبلا آنها را دیده‌اند. همانطور که مرور شبکه‌های اجتماعی با اجرای زهرا، تکرار مطالبی بود که قبلا خبرساز شده و امتیازی به برنامه اضافه نمی‌کرد. تحلیل‌های فنی برنامه را هم نمی‌توان جزو فاکتورهای موفق آن محسوب کرد، چرا که قبلا آنالیزهای نود را دیده‌ایم که با استفاده از نرم‌افزار و داده‌های زیاد و تروکاژهای تصویری بخشی از نقاط قوت کار عادل فردوسی‌پور بود. کاری که مزدک به دلیل نداشتن تیم حرفه‌ای و آنالیزور، امکان رقابت با آن را ندارد. حتی متن‌های نوشته شده برای تصاویر هم با توجه به ضعف همکاران مزدک، بسیار معمولی بود.مطمئنا سورپرایز برنامه استفاده از یک کارشناس داوری غیرایرانی برای بررسی داوری مسابقات لیگ برتر بود. کارشناسی که به دلیل نداشتن سوء‌پیشینه(!) می‌تواند منبع معتبری برای هواداران فوتبال و حتی مربیان و باشگاه‌ها باشد. اگر در روزها و هفته‌های آینده ببینیم که مربیان فوتبال برای دفاع از خود و تیم‌شان به نظرات کارشناس خارجی برنامه هت‌تریک ارجاع می‌دهند نباید تعجب کرد.با همه اینها تماشای یک برنامه فوتبالی حرفه‌ای از شبکه‌ای ماهواره‌ای تجربه‌ای تازه بود. مطمئنا مزدک با استفاده از نظرات کارشناسان و تجربه چند دهه کار تلویزیونی و امکانات شبکه متمول لندنی، می‌تواند در آینده کارش را ارتقا دهد. زنده بودن برنامه، امکان پخش نظر تماشاگران و نداشتن محدودیت‌های رسانه‌های داخلی، کمک خواهد کرد تا شنبه شب‌ها در کنار مسابقات لیگ‌های اروپایی، یک گزینه دیگر هم به سبد انتخاب فوتبالی‌های دوآتشه اضافه شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  «لامینور» به عاقبت «سنتوری» دچار شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *