با جَوِ عادل،حواس‌ها را از گرانی تخم‌مرغ پرت کردند! با جَوِ عادل،حواس‌ها را از گرانی تخم‌مرغ پرت کردند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / با جَوِ عادل،حواس‌ها را از گرانی تخم‌مرغ پرت کردند!

با جَوِ عادل،حواس‌ها را از گرانی تخم‌مرغ پرت کردند!

روزنامه کیهان در یادداشتی به حضور عادل در قطر برای گزارش مستقیم فینال لیگ قهرمانان  آسیا واکنش تندی نشان داد.

کیهان: عادل از تلوبیون شکست خورد!

این روزنامه نوشت: 

* کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر نشد به نمایندگان صداوسیما مجوز حضور در ورزشگاه و گزارش مستقیم و از میدان بازی را بدهد اما در مقابل به عادل فردوسی‌پور این فرصت را داد تا به قطر رفته و از طریق اینستاگرام بصورت زنده بازی را گزارش کند.

* از روز اعلام این خبر رسانه‌های معاند، مدعیان اصلاحات و برخی شبکه‌های اجتماعی در اقدامی هماهنگ و برنامه‌ریزی شده به تبلیغ این موضوع پرداختند تا دوقطبی مورد دلخواه خود را شکل دهند. اما نتایج این عملیات روانی برای آنها چیزی در حد افتضاح بود. علیرغم همه این جوسازی‌ها گزارش اینستاگرامی مذکور بطور متوسط نیم میلیون بازدیدکننده هم نداشت –در بالاترین زمان ۸۰۰ هزار- و این در حالی بود که حتی سایت تلوبیون بیش از یک میلیون بیننده داشت که بازی دیروز را از این طریق دنبال کردند و البته ده‌ها میلیون نفر هم از طریق شبکه سوم سیما این بازی را تماشا کردند.

* برخی خبرهای غیررسمی حاکی است افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام فارسی AFC نیز طبیعی نبوده است که با توجه به خرید و فروش معمول (فالوئر) در فضای مجازی مسئله‌ای دور از ذهن نیست و وقتی افراد عادی می‌توانند براحتی این اقدام را انجام دهند برای تیم‌های سازمان یافته به مراتب راحت‌تر است.

* مسئله مهمی که در این میان وجود دارد و نباید از آن چشم پوشید بازی روانی کسانی است که می‌کوشند با برجسته کردن مسائل حاشیه‌ای، مسائل اصلی مردم را به حاشیه برانند و در این مسیر از هیچ شعبده‌ای نمی‌گذرند. یک روز باید مردم را با ربنای شجریان سرگرم کرد و سرکار گذاشت و یک روز دیگر با عادل فردوسی پور و فردا با بهانه و ابزاری دیگر.

حتما بخوانید:  همدردی مردم با خانواده جانباختگان هواپیما

* اگر این بهانه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها نباشد چطور و چه کسی باید جواب قیمت مرغ و تخم‌مرغ را بدهد؟! درست در همین روزها که کوشیدند فضای رسانه‌ای و اذهان مردم را معطوف به مسئله دست چندم گزارش بازی دیروز کنند، قیمت تخم‌مرغ به شانه‌ای ۴۰ هزار تومان رسید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *