بحرین: بایدن درباره برجام با ما مشورت کند بحرین: بایدن درباره برجام با ما مشورت کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بحرین: بایدن درباره برجام با ما مشورت کند

بحرین: بایدن درباره برجام با ما مشورت کند

خبرگزاری ایسنا به نقل از پایگاه خبری اکسیوس: وزیر امور خارجه بحرین گفت که انتظار وارد دولت جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا پیش از طی کردن مسیر بازگشت به توافق هسته ای با بحرین و دیگر کشورهای خلیج فارس مشورت کند.

بحرین: بایدن درباره برجام با ما مشورت کند

عبداللطیف الزیانی:

* انتظار داریم دولت جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا قبل از پیش رفتن به سمت یک توافق هسته ای جدید، با بحرین و دیگر کشورهای خلیج فارس مشورت و رایزنی کند.

* وضعیت خاورمیانه در چهار سال اخیر تغییر کرده است و تحرکات آن تغییر یافته است. ما اطمینان داریم که خاورمیانه ای امن و با ثبات برای همه، به نفع آمریکا است و امیدواریم ایران همسایه‌ای مسئولیت پذیر در این منطقه شود.

* هر توافق جدیدی با ایران نه تنها باید دربرگیرنده موضوع هسته ای باشد، بلکه رفتار منطقه ای آن و برنامه موشکی اش هم باید در آن مطرح شود.

* (با مطرح کردن ادعاهای تکراری علیه نقش ایران در منطقه): هر کشوری که نگران خصومت ایران باشد باید استدلال خود را داشته باشد و این کار را هم خواهد کرد. ما حتما دیدگاه خودمان را بیان خواهیم کرد. ما گفتمانی صمیمانه و آشکار با آمریکا داریم. بنابراین، مطمئنم دیگر کشورهای منطقه نیز این نگرانی ها را آشکار خواهند کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  روحانی: پزشکان فکر می‌کنند تافته‌ی جدابافته‌اند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *