برانکو: از خاورمیانه و شرق آسیا پیشنهاد دارم برانکو: از خاورمیانه و شرق آسیا پیشنهاد دارم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برانکو: از خاورمیانه و شرق آسیا پیشنهاد دارم

برانکو: از خاورمیانه و شرق آسیا پیشنهاد دارم

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: حضور تعداد زیادی تماشاگران نشان می‌دهد که بازی فردا مهم است. ما سه دربی بزرگ داریم یکی بازی با استقلال، دومی بازی با تراکتور که فردا برگزار می‌شود و سومی هم بازی با سپاهان است. البته خوشحالیم که بابت این سه بازی که انجام می‌دهیم.

* فردا انتظار یک جو عالی را داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دقیقاً به خاطر همین مردم و همین بازی‌های زیبا به فوتبال پرداخته می‌شود. تراکتورسازی با یک جو هیجانی که در تبریز به وجود آورد به تهران می‌آید، شما دیدید آنها مقابل سپیدرود با چه تعداد تماشاگر و استادیوم پر شده مقابل سپیدرود بازی کردند. هواداران آنها و هواداران ما برای تماشای بازی به استادیوم می‌آیند، ما انتظار یک جو عالی خواهیم داشت.

*بازی فردا تحت فشار بالایی برگزار می شود

وی ادامه داد: بازی فردا تحت فشار بالایی خواهد بود طبیعی است که تراکتور به خاطر نتایج اخیرش و بردهایی که داشته وضعیتی مثل ما دارد و طبیعی است که این تیم وقتی بازیکنان جدید به خود اضافه کرده نباید انتظار داشت که از ابتدای لیگ شرایط خوبی می‌داشت، هفت بازیکن جدید به این تیم اضافه شده که تا جا بیفتند به زمان نیاز دارند. مهاجم ژاپنی و سه کاپیتان تیم ملی یعنی حاج‌صفی، شجاعی و داژگه تضمین‌دهنده یک نمایش خوب برای بازی فردا خواهند بود.

*تمام تمرکز را روی لیگ برتر و جام حذفی گذاشتیم

برانکو تصریح کرد: در مورد وضعیت خودمان باید بگویم بشار امروز در تمرینات حاضر شده و همه آماده بازی هستند به جز انصاری و ماهینی. آن چیزی که باعث خوشحالی است این است که همه بازیکنان به کیفیت بازی فردا واقف هستند و تمام توان و نیرویشان را به کار می‌گیرند. ما فقط یک کم مانده بود که قهرمان آسیا شویم، ما اکنون هم انگیزه داریم که بهتر از این باشیم و تمام تمرکزمان را اکنون بر روی لیگ برتر و جام حذفی گذاشتیم.

حتما بخوانید:  چرخاندن سر همسر در شهر، اسمش غیرت نیست!

*همیشه بهترین دفاع را داشتیم و از این بابت نگرانی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که نقطه قوت دفاع پرسپولیس شجاع و سیدجلال بودند اما در سه بازی اخیر پرسپولیس از همین نقطه گل خورده است راهکار شما چیست، گفت: مشکل همیشه می‌تواند پیش بیاید، ما نشان دادیم که همیشه بهترین دفاع را داریم هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا و نگرانی در این خصوص نداریم.

کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا دو گل به ما زد بدون اینکه موقعیتی داشته باشد، پیکان هم همین‌طور. این را باید بگویم که اگر اشتباه در فوتبال نباشد تمام بازی‌ها صفر – صفر می‌شود. به خاطر همین است که بازی فوتبال زیبا است.

*بیرانوند حتما چون خوب بازی کرده جریمه شده است؟!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا زمان اعلام جریمه بیرانوند در این برهه از لیگ به نظر شما درست بود، اظهار داشت: نمی‌دانم بیرانوند برای چه جریمه شده چون خوب بازی کرده جریمه شده است؟ من فکر می‌کردم چون خوب دروازه‌بانی کرده جریمه شده (با خنده). هیچ چیز نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.

* از خاورمیانه و شرق آسیا پیشنهاد دارم اما باید ببینیم چه خواهد شد

برانکو در مورد اینکه شایعه شده از یک تیم شرق آسیا پیشنهاد دارد، گفت: من قبلاً هم عرض کردم در ابتدای فصل هم پیشنهاد داشتم و پیشنهاد جدی بود اما من و کادر فنی تصمیم گرفتیم که در پرسپولیس بمانیم چون موقعیت سختی بود و نخواستیم که باشگاه را تنها بگذاریم.

خواستیم بمانیم و بجنگیم طبیعی است که الان هم پیشنهاد دارم هم از خاورمیانه و هم از شرق آسیا اما باید ببینیم چه خواهد شد. تمام تمرکزم در حال حاضر روی بازی‌های با تراکتورسازی، ذوب‌آهن، ماشین‌سازی تبریز، سپاهان و همین‌طور پارس جنوبی است.

حتما بخوانید:  مهارت عجیب کودک نوپا در اسنوبردسواری

* با ۳۰۰ هزار دلار نمی توانم قراردادم را فسخ کنم!

وی در مورد اینکه آیا صحت دارد که با پرداخت ۳۰۰ هزار دلار می‌توانید قرارداد خود را فسخ کنید و از پرسپولیس جدا شوید، اظهار داشت: نه این درست نیست.

وی در مورد اینکه بشار رسن فردا بازی می‌کند یا نه گفت: بشار با ما تمرین کرده است.

*توضیحات مدیررسانه‌ای پرسپولیس در مورد نحوه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان

خبرنگاری از پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد اینکه چرا گروه‌های قرعه‌کشی شده در آسیا شرایط سختی داشت و اینکه فینال دو بازی یا تک بازی داشت، اظهار داشت: فینال دو بازی است و اگر امسال جام در غرب آسیا اهدا شده سال آینده جام در شرق آسیا اهدا خواهد شد و این روند نوبتی در آسیا اجرا می‌شود.

در مورد قرعه‌کشی هم سایت باشگاه پرسپولیس خبر زد و اعلام کرد که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا ساختار متفاوتی دارد. چهار گروه در غرب و چهار گروه در شرق آسیا هستند ضمن اینکه سهمیه ایران در لیگ قهرمانان ۲+۲ بود اما امارات، عربستان و قطر ۳+۱ سهمیه داشتند اما اینکه چرا در گروه C و A دو تیم پلی‌آفی حضور دارند.

باید بگویم که تیم‌های قطری و عربستانی و اماراتی ابتدا در گروه‌های A و B و C قرعه کشی شد و چون تیم‌های عربستانی و قطری و اماراتی نمی‌توانستند در یک گروه قرار بگیرند این شرایط پیش آمد و کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور بود چنین کاری انجام بدهد.

تیم عراق هم یک سهمیه مستقیم داشت اما اینکه این تصمیم و این گونه قرعه‌کشی درست بوده و غلط من نمی‌توانم در مورد آن اظهارنظر کنم اما توضیحات کامل را دادم تا بدانید چرا دو گروه نسبت به دو گروه دیگر در غرب آسیا سخت‌تر شد.

حتما بخوانید:  گرانی بازار لباس‌های دست دوم را داغ کرد

* از بیانیه شجاعی و حسینی لذت بردم

برانکو در پاسخ به این سؤال که کاپیتان‌های دو تیم پیغام گذاشتند که اگر فردا شعار نژادپرستانه‌ای در بازی داده شود بازی را متوقف خواهند کرد، گفت: ورزش، ورزش است نه اینکه موافق هستم ولی از بیانیه هر دو کاپیتان لذت بردم. هم شجاعی و هم حسینی از بازیکنان بزرگی هستند.

ما مقابل کاشیما به کل آسیا و حتی به کل دنیا نشان دادیم که چطور باید بازی کرد و چطور باید هواداران تشویق کنند، فردا هم انتظار داریم همین‌طور باشد و تماشاگران هر تیمی فقط برای تیم خودشان تلاش کنند و تمام توانشان برای تیم خودشان بگذارند. هر دو تیم به دنبال برد هستیم، من هم به هر دو کاپیتان تبریک می‌گویم برای این حرکتشان چون ورزشکاران الگو هستند برای جوانان. به هر حال آنها باید الگوی مثبتی برای جوانان باشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *