برانکو: فردا بزرگترین بازی ۳۰ سال اخیرِ تهران است برانکو: فردا بزرگترین بازی ۳۰ سال اخیرِ تهران است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برانکو: فردا بزرگترین بازی ۳۰ سال اخیرِ تهران است

برانکو: فردا بزرگترین بازی ۳۰ سال اخیرِ تهران است

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا لذت می‌برم که این تعداد خبرنگار را اینجا می‌بینم. واقعا در فینال بازی کردن افتخار بزرگی است. شاید بعضی‌ها فکر کنند ما الان تحت فشار هستیم اما قلب ما پر از امید است و افتخار می‌کنیم می‌توانیم در خانه در چنین فینال بزرگی بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جرات می‌توانم بگویم بزرگترین دیداری است که در ۳۰سال اخیر در تهران برگزار می‌شود. این در واقع یک امتحان است برای این نسل و انتظارمان این است افتخاری شویم برای خانواده پرسپولیس. طبیعی است اکنون تیم کاشیما یک امتیاز دارد اما ما نیمه اول را پشت سر گذاشتیم. موقعیت‌های سخت مقابل السد و الدحیل داشته‌ایم، جایی که خیلی خوب و با کیفیت مشکل را حل کردیم.

برانکو: فردا بزرگترین بازی ۳۰ سال اخیر در تهران است

برانکو اظهار داشت: اطمینان دارم بازیکنانم تمام تلاش را انجام خواهند داد و ۲۰۰ درصد زحمت خواهند کشید. انتظار دارم فردا شب،‌ شب ما باشد.در مورد تیمم باید بگویم نعمتی محروم است و عالیشاه مصدوم. به هر حال از بازی رفت‌مان ضعیف‌تر هستیم،‌ اما فقط به صورت تئوریک ضعیف‌تر هستیم، چون مطمئنم هیچ بازیکنم به خود شک راه نخواهد داد و بهتر و بهتر و بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که در بازی رفت پرسپولیس ساعت ۹ صبح به وقت ژاپن بازی کرد اما در بازی برگشت از امتیاز میزبانی در این جهت استفاده نکرده و دلیل این موضوع چه بوده است،‌ گفت: این اختلاف ساعت مشکلی بود که ما را تا حدی زمین‌گیر کرد. متأسفانه همینطور است و در این اختلاف ساعت طولانی نیاز که شما حداقل ۶ یا ۷ روز در آن شهر حضور داشته باشید. این مشکل را می‌شد در نیمه دوم حس کرد که بازیکنان ما بازی هجومی ارائه ندادند.

حتما بخوانید:  پمپئو: آماده مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران هستیم

در مورد حریف باید بگویم تطبیق دادن آنها با شرایط خیلی راحت‌تر از ما است چون آنها به لحاظ ساعتی رو به عقب بر می‌گردند و من انتظارم این است که برای آنها مشکلی پیش نیاید. در هر صورت آسیا همین است و نمی‌شود کاری کرد.

برانکو در مورد اینکه تیم کاشیما روی ضربات ایستگاهی عملکرد خوبی دارد و چه تدبیری برای این دیدار اندیشیده است، عنوان کرد: کاشیما تیم خوبی است و دلیل آن هم این است که آنها تا فینال بالا آمده‌اند.

این تیم در تمام فازهای بازی خوب است و همینطور در ضربات ایستگاهی. ما ژاپن این تیم را خیلی خوب در ضربات ایستگاهی کنترل کردیم اما مطمئنا در بازی فردا هم خطرناک خواهند بود ولی ما برای آنها برنامه داریم. همانطور که ما هم در بازی فردا خطرناک خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی فردا پُر گل پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: می‌خواهیم برنده و قهرمان شویم، این یعنی ما باید سه گل بزنیم؛ ان‌شاالله.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *