برخورد با رانندگان ماشین‌های لوکس در دور دور برخورد با رانندگان ماشین‌های لوکس در دور دور | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برخورد با رانندگان ماشین‌های لوکس در دور دور

برخورد با رانندگان ماشین‌های لوکس در دور دور

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور ناجا گفت که این نیرو با “تخلفات و مظاهر علنی فساد از جمله سگ گردانی، شیشه دودی، آهنگ و صداهای بلند و تظاهر به تفاخر با ماشین های لوکس و گران قیمت” برخورد می کند.

سردار سیدکمال هادیانفر گفت: برخورد با تخلفات و مظاهر علنی فساد از جمله سگ گردانی، شیشه دودی، آهنگ و صداهای بلند و تظاهر به تفاخر با ماشین های لوکس و گران قیمت از جمله مواردی است که باید با آن برخورد شود؛ نباید اجازه داد مظاهر علنی فساد گسترده شود.

برخورد با رانندگان ماشین‌های لوکس در دور دور

او این سخنان را در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت مطرح کرد.

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا افزود: پلیس راهور بیش از ۶۰ خدمت به مردم ارائه می‌ کند.

وی گفت: ناجا در سال گذشته بیش از ۷۰ میلیون نوع خدمت را ارائه داد که ۳۵ میلیون از این خدمت در قالب ۶۰ خدمتی بود که پلیس راهور ارائه می‌کند یعنی می‌توان گفت که ۵۳ درصد خدماتی که ناجا به ۸۵ میلیون هموطن ارائه داد توسط پلیس راهور انجام شده است.

سردار هادیانفر به ماموریت اصلی پلیس راهور پرداخت و گفت: مدیریت ترافیک در ۲۱۷ هزار کیلومتر جاده های کشور که فقط ۴۵ هزار کیلومتر راه اصلی است اهمیت ویژه‌ای دارد البته از راه‌های روستایی نباید غافل بود چرا که ۱۳ درصد کشته ها در راههای روستایی است.

وی تسهیل در تردد و ارتقاء ایمنی و کاهش حوادث و سوانح و تلفات را از جمله دیگر مأموریت‌های اصلی پلیس راهور ناجا دانست.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت ما شرایط مطلوبی در تصادفات نداریم اگرچه خیلی کار انجام می‌گیرد اما خیلی عقب هستیم و زیبنده نیست که هر ساعت دو نفر جان خود را از دست بدهند.

حتما بخوانید:  مذاکرات برای آزادی نفتکش کره‌ای شکست خورد

رئیس پلیس راهور ناجا رعایت حق تقدم با اولویت عابران پیاده, حرکت بین خطوط و ساماندهی توقف و تخلفات ساکن را از جمله موارد مهم و در دستور کار پلیس راهور دانست.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *