برد پرسپولیس تنور صدر جدول را گرم کرد برد پرسپولیس تنور صدر جدول را گرم کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برد پرسپولیس تنور صدر جدول را گرم کرد

برد پرسپولیس تنور صدر جدول را گرم کرد

تسنیم: تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۰۵ امروز (دوشنبه) و با پنج دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان بود و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. مهدی عبدی (۱۹ و ۷۴) و کمال کامیابی‌نیا (۳۴) برای پرسپولیس و مجید علیاری (۲۳) برای مس گلزنی کردند.

برد پرسپولیس تنور صدر جدول را گرم کرد

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (۸۱ – محمد شریفی)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۳۲ – علی شجاعی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۹۰ – علی نعمتی)، وحید امیری و مهدی عبدی (۹۰ – مهدی مهدیخانی).

ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر (۷۱ – حسن جعفری)، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی (۷۹ – حسین پورامینی)، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان (۸۳ – میثم تیموری)، محسن آذرباد (۸۳ – فراز امامعلی)، مجید علیاری، گادوین منشا (۷۹ – زهیر سلیمان).

داور: اشکان خورشیدی

نیمه اول

دقیقه ۱۱: گادوین منشا صاحب فرصت گلزنی شد که البته ضربه او راهی به دروازه پرسپولیس نداشت.

دقیقه ۱۸: احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه مس اقدام به شوتزنی کرد که توپ او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۹: مهدی ترابی روی اشتباه مدافعان مس توپ‌ربایی کرد و مهدی عبدی را صاحب توپ کرد که این بازیکن توانست از زاویه‌ای بسته دروازه نوشی صوفیانی را باز کند.

دقیقه ۲۳: محسن آذرباد با پاس در عرض مجید علیاری را در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت کرد که این بازیکن توانست گل مساوی مسی‌ها را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۲: ارسال سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر علی شجاعی همراه شد که نوشی صوفیانی توپ را به کرنر فرستاد.

حتما بخوانید:  اوضاع آشفته سفارت آمریکا در عراق

دقیقه ۳۴: ارسال احسان پهلوان از سمت راست به داخل محوطه جریمه با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۳۶: سعید آقایی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه ۴۰: مجید علیاری بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار داشت که این بار مدافعان پرسپولیس به او اجازه این کار را ندادند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: ارسال علی شجاعی روی دروازه با ضربه سر هنانوف همراه شد که نوشی صوفیانی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۵۹: گادوین منشا در ادامه حرکتی انفرادی به سمت دروازه پرسپولیس محسن آذرباد را صاحب توپ کرد که ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن را نوشی صوفیانی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۲: ارسال رامین رضاییان از سمت راست با ضربه سر سیدجلال حسینی همراه شد که توپ با اختلاف از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۵: یک کار تیمی از بازیکنان مس و در ادامه پاس مهدی ترکمان برای آذرباد تبدیل به یک موقعیت گل برای این تیم شد، اما ضربه نهایی هافبک مس توسط احمد گوهری مهار شد.

دقیقه ۶۷: حمله سریع پرسپولیسی‌ها از سمت چپ، به یک ارسال از سوی سعید آقایی به دهانه دروازه ختم شد که عقیل کعبی با دفع توپ اجازه موقعیت‌سازی به مهاجمان را نداد.

دقیقه ۷۴: پاس در عمق مهدی ترابی به علی شجاعی در عمق دفاع با یک اثر گذاری از سوی کعبی همراه شد، اما در نهایت شجاعی با کنترل توپ و یک پاس رو به عقب کار مهدی عبدی را برای باز کردن دروازه مس راحت کرد.

حتما بخوانید:  صادقی: دندان‌قروچه کیهان، یعنی کارم درست است

دقیقه ۷۷: شاهین توکلی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۴: ارسال روی دروازه پرسپولیس در شرایطی که با یک اثرگذاری در حال ورود به دروازه بود، توسط سیدجلال حسینی از روی خط دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه ۹۰: عقیل کعبی به دلیل انجام خطای هند عمد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

پرسپولیس که هفته گذشته با توقف مقابل گل‌گهر سیرجان فاصله سه امتیازی‌اش با استقلال صدرنشین را افزایش داده بود، این هفته از توقف شاگردان فرهاد مجیدی مقابل نساجی استفاده کرد و با پیروزی مقابل مس، بار دیگر فاصله با رقیب دیرینه‌اش را به سه امتیاز کاهش داد. آن هم در شرایطی که دو تیم جزو بهترین خطوط حمله لیگ هستند.

پرسپولیس تا پیش از برگزاری این بازی با ۲۸ گل زده بهترین خط حمله لیگ را داشت و مس نیز به همراه استقلال با ۲۶ گل زده (بدون احتساب پیروزی ۳ بر صفر انضباطی مقابل پدیده و گل‌گهر) در تعقیب این تیم بودند و به نوعی دوئل بهترین خطوط حمله را پرسپولیس از آن خود کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *