بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین نمایشگر خمیده جهان بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین نمایشگر خمیده جهان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین نمایشگر خمیده جهان

بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین نمایشگر خمیده جهان

گجت نیوز: شرکت سامسونگ در جریان رویداد CES سال ۲۰۲۲، از جدیدترین و پیشرفته‌ترین مانیتور گیمینگ خود با نام Odyssey Ark رونمایی کرد. جدیدترین مانیتور سامسونگ دارای ظاهری عجیب است.

CES امسال برای هواداران سامسونگ، نمایشگاه کاملا جذابی بوده است. سامسونگ گوشی مورد انتظار گلکسی S21 FE را با قیمتی نسبتا بالا معرفی کرد. حالا سامسونگ سراغ معرفی محصولی جذاب و احتمالا گران برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای رفته است. مانیتور قدرتمند، عجیب و خمیده Odyssey Ark سامسونگ، ۵۵ اینچی است و می‌تواند در حالت‌های عمودی و افقی مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به قیمت ۹۹۹ دلاری مانیتور ۴۹ اینچی اودیسه G9 سامسونگ (آن هم در زمان حراج)، به نظر می‌رسد این مانیتور پیشرفته، یکی از گران‌ترین محصولات معرفی شده سامسونگ در ماه‌های گذشته باشد.

تصاویر بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین نمایشگر خمیده جهان

خوشبختانه مانیتور Odyssey Ark سامسونگ یک محصول تبلیغاتی نیست و سامسونگ، این مدل را در نیمه دوم سال روانه بازار خواهد کرد.با این که قیمت این مانیتور مشخص نیست اما پنل مانیتور جدید سامسونگ ظاهرا از رنگ کوانتومی نقطه‌ای و Mini LED بهره می‌برد. همچنین این مانیتور از رزولوشن ۴K نیز پشتیبانی می‌کند که همه این موارد، می‌توانند منجر به بالا رفتن قیمت این مدل شوند.

مشخصات مانیتور Odyssey Ark سامسونگ

مشخصات گسترده و دقیقی از این مانیتور رسانه‌ای نشده اما مواردی که در ادامه می‌بینید، تمام ویژگی‌های مانیتور Odyssey Ark سامسونگ است که به وبسایت ورج اعلام شده است.

Odyssey Ark یک مانیتور منعطف نسل جدید است که برای تمام نیازها از ویرایش گرفته تا بازی مناسب است. آرک نمایشگر گیمینگی جدید و پیشرو در جهان است که با صفحه نمایش ۵۵ اینچی خمیده و نسبت تصویر ۱۶:۹ راهی بازار می‌شود. HAS (پایه قابل تنظیم ارتفاع) و قابلیت تنظیم چرخش و شیب به همراه بر طراحی ارگونومیک پیشرفته، راحتی فوق‌العاده را به هر گیمر ارائه می‌دهند.

حتما بخوانید:  حجاریان: هم احمدی‌نژاد دروغ گفت و هم روحانی!

تصاویر بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین نمایشگر خمیده جهان

این صفحه نمایش چرخان در حالت عمودی، تجربه‌ای مانند کابین هواپیما در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گزینه Multiview به کاربران این امکان را می دهد تا Odyssey Ark را دقیقا همانطور که می‌خواهند تنظیم کنند تا این مانیتور، متناسب با بازی یا برنامه در حال اجرا باشد. در تمام حالت‌ها رزولوشن ۴K و دقت رنگ‌ها، بدون تغییر باقی خواهد ماند. این مانیتور دارای یک کنترلر بی‌سیم برای مدیریت نور و رابط کاربری نیز است.

همان طور که دیدید، نسبت تصویر این نمایشگر ۱۶:۹ است. این نسبت تصویر در مقایسه با نسبت ۳۲:۹ نمایشگرهای سوپر اولترا واید خیلی عریض به نظر نمی‌رسد اما خمیدگی اودیسه آرک، به این نوع مانیتورها شباهت دارد. شاید این نسبت تصویر، برای بازی‌ها چندان مناسب نباشد اما برای دیدن فیلم و ویدئو، یک استاندارد جهانی است.

تصاویر بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین نمایشگر خمیده جهان

جدیدترین مانیتور سامسونگ، یک محصول در ظاهر عجیب است که می‌تواند پتانسیل بسیار بالایی داشته باشد. مولتی تسکینگ در این مانیتور لذت‌بخش است و دیدن فیلم‌ها در مانیتور Odyssey Ark، می‌تواند رویایی باشد. گیمرها نیز می‌توانند تجربه‌ای ناب از بازی‌های مورد علاقه‌شان داشته باشند. البته باید دید سامسونگ، این مانیتور جالب را با چه قیمتی راهی بازار خواهد کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *