بسته حمایتی را کی داده؟ کی گرفته! بسته حمایتی را کی داده؟ کی گرفته! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بسته حمایتی را کی داده؟ کی گرفته!

بسته حمایتی را کی داده؟ کی گرفته!

با اتمام زمان پرداخت بسته حمایتی و عدم‌پرداخت این بسته‌های نقدی، تعداد زیادی از بیمه‌شدگان واجد شرایط تأمین اجتماعی تعلق نگرفته است. همچنین سامانه و شماره اعلامی تأمین اجتماع نیز تا به امروز هیچ پاسخی به سؤالات و ابهات جاماندگان از دریافت بسته حمایتی دولت ارائه نکرده اند.

بسته حمایتی کی داده و کی گرفته

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت واریز بسته های حمایتی دولت به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: تفاوتی نمی‌کند بیمه شده متعلق به کجا باشد. فقط باید دریافتی زیر سه میلیون داشته باشد و از اول فروردین تا آخر مهر ۹۷ سابقه بیمه‌ای داشته باشد.

رحیم اردلان در گفت و گویی اظهار کرد: از ۲۸ بانکی که قرار بود مبلغ بسته‌های حمایتی را به حساب بیمه شدگان واریز کنند، ۲۷ بانک اقدام کرده‌اند و مبالغ به حساب چهار میلیون و ۶۵۳ هزار و ۲۵۳ بیمه شده واریز شد.

طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی افراد می توانند کد دستوری #۸*۱۴۲* را شماره گیری و کدملی سرپرست خانوار را وارد کنند تا پاسخ برای آنها ارسال شود که آیا مشمول دریافت این کمک هستند یا خیر؟ هرچند تاکنون این سامانه پاسخگوی سوالات متقاضیان نبوده است.

بر اساس آمار ارائه شده به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از بیمه شدگان و ۲ میلیون و ۶۰۰ میلیون نفر مستمری بگیر این سازمان که شرایط دریافت این کمک را داشته اند، بسته حمایتی پرداخت شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ضمن انتقاد از نحوه‌ توزیع سبد کالا در بین مردم گفت: امروز دغدغه برخی از مردم در جامعه سبد کالاست و  نحوه توزیع آن نامناسب است.

حتما بخوانید:  تمامِ مشاغلی که همچنان تعطیل خواهند ماند

کاربران فضای مجازی هم با انتشار پستی در توئیتر از نحوه پرداخت بسته حمایتی انتقاد کردند که در ادامه می خوانید:

بسته حمایتی کی داده و کی گرفته

بسته حمایتی کی داده و کی گرفته

بسته حمایتی کی داده و کی گرفته

بسته حمایتی کی داده و کی گرفته

بسته حمایتی کی داده و کی گرفته

بسته حمایتی کی داده و کی گرفته

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *