بسیج زنان: بدپوششی به مغز آسیب می‌زند بسیج زنان: بدپوششی به مغز آسیب می‌زند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بسیج زنان: بدپوششی به مغز آسیب می‌زند

بسیج زنان: بدپوششی به مغز آسیب می‌زند

خبرگزاری فارس: مسؤول بسیج جامعه زنان کشور گفت: اگر بتوانیم هویت دختر مسلمان را به او بشناسیم و برای او معرفت به سمت هویت اسلامی و انسانی خودش را ایجاد کنیم، بزرگترین کاری است که در این مسیر می‌توانیم انجام دهیم.

بسیج زنان: بدپوششی به مغز آسیب می‌زند

مینو اصلانی در مراسم افتتاحیه طرح اعتلای بسیج دانش‌آموزی:

* (با بیان اینکه بد پوششی و بدون پوششی بر روی اعصاب و روان زن و مرد تأثیر می‌گذارد): وقتی که این بد پوششی اتفاق می‌افتد کوروتون در مغز افزایش پیدا می‌کند و سبب می‌شود سلول‌های مغزی آسیب ببینند و به‌صورت علمی می‌توان ثابت کرد که مدیریت تن اینقدر عادی نیست، بلکه برنامه‌ریزی کامل صهیونیست و استکبار جهانی است که اینقدر مورد توجه قرار گرفته است و باعث می‌شود فرد از مسائل اصلی غافل شود.

* زن غربی به‌شدت بازیچه دست سودجویان و فرصت‌طلبان است و امروزه می‌بینیم که در دنیا چه اتفاقی می‌افتد و ورای حرکت‌هایی مانند فمینیسم چگونه هویت و شخصیت زن را له کرده‌اند.

* جنبش‌های دیگری مانند خویشتنداری یا جنبش دختران جوانی که امروزه در غرب پدرسالاری را راه انداخته‌اند و می‌گویند دختران باید ببالند که تحت حمایت پدر هستند و اتکای به پدر را قدر بدانند، اما متاسفانه شاهد این هستیم که فمینیست‌ها می‌خواهند قانونی به‌نام فمینیست اسلامی را به مجلس ببرند و سایه پدر را از سر دختر کوتاه کنند.

* یکی از ریشه‌های اصلی طلاق همین آموزش‌های برابر و نگاه برابر به دختر و پسر است، در صورتی که در روایات ما می‌فرمایند وقتی پدر وارد خانه می‌شود ابتدا دختر جلو می‌رود، به‌ خاطر آنکه دختر سراسر عاطفه است و این باید حفظ شود، علت اختلاف دختر و پسران در مسائل مختلفی تربیت نشده برای یک زندگی مشترک و آموزش ندیدن کافی برای درک جایگاه مادر و پدر بودن، است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ظریف: مردم عراق پاسخِ «پمپئو»ی دلقک را دادند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *