بغض پرسپولیس با سه گل مقابل شهر خودرو ترکید بغض پرسپولیس با سه گل مقابل شهر خودرو ترکید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بغض پرسپولیس با سه گل مقابل شهر خودرو ترکید

بغض پرسپولیس با سه گل مقابل شهر خودرو ترکید

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهر خودروی خراسان در چارچوب دیداری از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر تیم پرسپولیس خاتمه یافت. تیم پرسپولیس با این پیروزی هشت امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

در هفته‌های گذشته پرسپولیس فقط یک گل از روی نقطه پنالتی زده بود که باعث انتقاد رسانه‌ها و نگرانی هواداران شده بود.

سیدجلال حسینی در دقیقه ۴۲، احمد نورالهی ۸۵ و میلاد سرلک در دقیقه ۸۹ گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (۳+۹۰ – محمداحسان حسینی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه (۶۷ – وحید امیری)، بشار رسن (۸۷ – مهدی مهدی‌خانی)، سیامک نعمتی (۸۷ – مهدی عبدی) و آرمان رمضانی (۶۷ – احسان پهلوان).

ترکیب شهر خودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، احمد الجبوری (۷۷ – رحمان جعفری)، ابوذر صفرزاده (محمد محمدزاده)، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، صادق صادقی (۷۶ – معراج پورتقی)، روح‌الله سیف‌اللهی (۵۶ – حسین مهربان) و امیرحسین کریمی (۵۶ – عرفان معصومی).

داور: رضا کرمانشاهی

نیمه اول

دقیقه ۹: شوت آرمان رمضانی از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان شهر خودرو در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۸: ابوذر صفرزاده از فاصله دور شوت محکمی را راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک نیز این توپ را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۶: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود پرسپولیس را امید عالیشاه با فاصله اندک از روی دروازه حریف به بیرون زد.

حتما بخوانید:  پیام خاص محموله صادراتی آلمان برای ایران

دقیقه ۲۷: نفوذ امید عالیشاه از جناح چپ و ارسال این بازیکن روی خط شش‌قدم به نعمتی رسید که ضربه سر این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: اشتباه عجیب دروازه‌بان و مدافع شهر خودرو در داخل محوطه جریمه باعث شد، توپ در موقعیتی بسیار عالی زیر پای آرمان رمضانی قرار بگیرد، اما مهاجم سرخپوشان به شکلی عجیب نتوانست دروازه خالی شهر خودرو را باز کند.

دقیقه ۳۶: میلاد سرلک اولین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه ۴۲: ارسال سعید آقایی روی یک ضربه ایستگاهی را سیدجلال حسینی با یک ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل اول پرسپولیس در این بازی کرد. این نخستین گل پرسپولیس در فصل جاری در جریان مسابقه بود.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: روی پاس در عمق بازیکنان پرسپولیس، آرمان رمضانی در فرصتی تک به تک و عالی با میلاد فرهانی قرار گرفت که بازهم در گشودن دروازه میهمان ناکام ماند.

دقیقه ۵۸: شوت حسن جعفری در شلوغی محوطه جریمه به یک بازیکن شهر خودرو برخورد کرد، اما لک به خوبی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۲: اشتباه دوباره مدافعان شهر خودرو باعث شد وحید امیری در موقعیت تک به تک با فراهانی قرار بگیرد و در ادامه این بازیکن توپ را به بشار رسن داد که این بازیکن از پشت محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه شهر خودرو را با یک ضربه چیپ داشت که با بی‌دقتی توپ را به مدافعان شهر خودرو سپرد.

دقیقه ۸۰: شوت سیامک نعمتی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

حتما بخوانید:  مرضیه هاشمی به ایران بازگشت

دقیقه ۸۵: میلاد سرلک با نفوذ از جناج چپ با پاس رو به عقب توپ را به احمد نورالهی رساند که این بازیکن با یک شوت دیدنی گل دوم تیمش را وارد دروازه شهر خودرو کرد.

دقیقه ۸۹: میلاد سرلک با یک ضربه فنی و زیبا گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند تا سرخپوشان با سه گل از حریف خود پیش بیفتند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *