بن سلمان: ایران و داعش دشمنان عربستان هستند بن سلمان: ایران و داعش دشمنان عربستان هستند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بن سلمان: ایران و داعش دشمنان عربستان هستند

بن سلمان: ایران و داعش دشمنان عربستان هستند

ایسنا نوشت: رئیس هیئت مسیحیان پروتستانی از سرزمین‌های اشغالی که اخیرا با ولیعهد عربستان دیدار کرده بود، در سخنانی اظهار کرد که بن سلمان در این نشست درباره خاورمیانه و افرادی که به زعم خودش در گذشته بر آن تاثیر منفی گذاشته‌اند، صحبت کرد.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از جویل روزنبرگ، نویسنده و فعال پروتستانی از سرزمین‌های اشغالی که اخیرا در راس هیئتی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در ریاض دیدار کرده بود، اعلام کردند که ولیعهد عربستان نشست خود با مسیحیان پروتستانی را با صحبت درباره جمال عبدالناصر و امام خمینی (ره) آغاز کرد.

روزنبرگ گفت: “محمد بن سلمان در جریان این نشست گفت که عبدالناصر و امام خمینی مشکلات زیادی را برای عربستان به وجود آوردند!”

وی گفت: بن سلمان در این نشست به اعضای هیئت مسیحیان گفت که “ایران، اخوان‌المسلمین، حزب‌الله، حماس، داعش و القاعده” دشمنان عربستان هستند.

محمد بن سلمان اخیرا با یک هیئت از مسیحیان پروتستان حامی رژیم صهیونیستی در ریاض دیدار کرده بود که جویل روزنبرگ، نویسنده و فعال پروتستانی که در سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کند در راس این هیئت قرار داشت که یکی از مشهورترین حامیان اسرائیل است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دلار ارزان شد، طلا و سکه ارزان‌تر

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *