بهانه عجیب ایران‌خودرو برای بازنشدن ایربگ‌ها بهانه عجیب ایران‌خودرو برای بازنشدن ایربگ‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بهانه عجیب ایران‌خودرو برای بازنشدن ایربگ‌ها

بهانه عجیب ایران‌خودرو برای بازنشدن ایربگ‌ها

صدا و سیما: مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو گفت: باز شدن کیسه هوا (ایربگ) در هنگام تصادف خودرو، بستگی به شدت ضربه، میزان سرعت و زاویه‌ای دارد که ضربه وارد می‌شود.

مهدی رحیمی افزود: کیسه هوای هر خودرو یک جعبه سیاه برای ذخیره اطلاعات دارد و ما برای بررسی حادثه بهبهان باید این جعبه‌های سیاه را بررسی کنیم تا بتوانیم تشخیص دهیم که چرا کیسه هوا عمل نکرده است.

بهانه عجیب ایران‌خودرو برای بازنشدن ایربگ‌ها

وی گفت: اگر مشخص شود که اشکال از کیسه هوا بوده ما طبق قراردادهای بین المللی باید به سراغ تولید کننده آن کیسه هوا برویم و مقصر سازنده کیسه هوا است.

رحیمی با بیان اینکه نظام‌های کیفی در خودروسازی‌ها مستقرند افزود: اگر ایراداتی در خودروهای تولید شده مشاهده می‌شود این ایرادات خیلی محتوایی نیست که خودرو در حد فروش نباشد.

مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو گفت: خودرو باید به محض تولید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل مشتری شود، اما اکنون خودروهای متوقف شده و ماندگار، به دلیل کمبود قطعات، دچار ایراداتی می‌شوند که پس از بازیابی و مونتاژ مجدد، ممکن است هنگام تحویل به مشتری اشکالاتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در کشور ما آزمون تصادف وجود ندارد و خودروسازان برای دریافت گواهینامه‌های معتبر، باید خودروها را به خارج از کشور ارسال کنند و بعد از دریافت گواهینامه‌ها آن‌ها در اختیار سازمان ملی استاندارد قرار دهند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  وکیل «محمد ثلاث» آزاد شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *