بیانیه گلایه آمیز دولت علیه صدا و سیما بیانیه گلایه آمیز دولت علیه صدا و سیما | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بیانیه گلایه آمیز دولت علیه صدا و سیما

بیانیه گلایه آمیز دولت علیه صدا و سیما

پایگاه اطلاع رسانی دولت: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به رفتار تخریبی رسانه ملی علیه دولت توضیحاتی را ارائه کرد.

بیانیه گلایه آمیز دولت علیه صدا و سیما

در برنامه این هفته پایش که به بهانه تحلیل فضای اقتصادی کشور با طرح محورهای از پیش هماهنگ شده بین مجری و کارشناس برنامه از شبکه یک سیما پخش شد موضوعاتی مطرح گردید که حاوی افترا، توهین و نشر اکاذیب نسبت به دولت و مسئولان برخی دستگاههای اجرایی در سیاستگذاری های اقتصادی و اجرای برنامه های دولت بود به گونه ای که حاصلی جز بدبینی نسبت به مسئولان و التهاب آفرینی و مشوش کردن ذهن مردم نداشت آنهم در زمانی که مردم متاثر از اقدام تروریستی دشمنان در اهواز و همچنین درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه ای بدخواهان نظام هستند.

این اتفاق در حالی از سوی رسانه ملی صورت گرفته که مقام معظم رهبری در چند دیدار اخیر با مسئولان و کارگزاران نظام که در اغلب آنها ریاست محترم صدا و سیما هم حضور داشته و بعضا مورد خطاب رهبر معظم انقلاب نیز با ذکر نام قرار گرفته است.

رسانه های کشور و به طور خاص رسانه ملی را به آرامش بخشی، اعتماد و امید آفرینی و همچنین ارائه تصویری درست و منصفانه از فعالیت های کشور امر فرموده اند لذا رویه برنامه مذکور و بعضا برخی دیگر از برنامه های آن سازمان نه تنها خلاف دستور مقام معظم رهبری بلکه خلاف مصالح و سیاستهای مصوب شورای عالی امنیت ملی و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا است.

ضمن ادای احترام و تقدیر از تلاشهای مدیران و کارکنان پرتلاش آن سازمان که دلسوزانه خدمت می کنند اما بعضا و به صورت محدود پخش برنامه هایی هدفمند مانند پایش را شاهد هستیم که بر خلاف دستورات و منویات مقام معظم رهبری با نگاهی غیرمنصفانه و جهت دار نسبت به دولت تدبیر و امید عمل می نمایند.

حتما بخوانید:  زمان آغاز به کار بازار ثانویه ارز

طبعا توقعی از گردانندگان و مجریان آن نیست اما از مسئولان دلسوز سازمان صدا و سیما انتظار می رود تا با تدبیر و تصحیح چنین رویه هایی به ویژه در مقطع حساس کنونی، مصالح و منافع ملی را در راستای کاهش نگرانی و التهابات مردم و آرامش بخشی به فضای عمومی جامعه سرلوحه برنامه های خبری و تولیدی آن سازمان قرار دهند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *