تأکید بولتون و نتانیاهو بر همکاری برای مهار ایران تأکید بولتون و نتانیاهو بر همکاری برای مهار ایران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تأکید بولتون و نتانیاهو بر همکاری برای مهار ایران

تأکید بولتون و نتانیاهو بر همکاری برای مهار ایران

خبرگزاری فارس: «جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا که به فلسطین شغالی سفر کرده، روز یکشنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

بر اساس ویدئویی که دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارات نتانیاهو و بولتون در ابتدای این دیدار منتشر کرده، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بولتون را «دوست قدیمی» خود توصیف و بار دیگر از دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل انتقال سفارت به قدس و خروج از «توافق وحشتناک هسته‌ای با ایران» تمجید کرده است.

وی در ادامه افزود: «مشتاقم تا درباره مجموعه گسترده‌ای از موضوعات بحث کنیم، اما در رأس آن‌ها و مهمترین آن‌ها نحوه ادامه به عقب راندن تجاوزگری ایران در منطقه و اطمینان از عدم دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای است. مسائل بسیار زیاد دیگری هم هست، اما فکر می‌کنم این نکته، مقدمه خوبی است.»

در پاسخ، بولتون با ابراز خوشحالی از حضور در فلسطین اشغالی، تجربه یک و نیم ساله فعالیت دولت ترامپ را «هیجان‌انگیز» توصیف کرد و گفت برنامه هسته‌ای و برنامه موشکی ایران چالش‌هایی برای اسرائیل، منطقه و جهان هستند و «من مشتاقم که در این مورد با هم گفت‌وگو کنیم.»

پیش از این نشست هم اعلام شده بود که ایران و سوریه دو موضوع اصلی مورد بحث در اولین سفر بولتون به فلسطین اشغالی خواهد بود.

بولتون صبح امروز در گفت‌وگو با شبکه «ای. بی. سی» آمریکا گفت واشنگتن در تلاش است تا با همکاری تل‌آویو ایران را برای خارج کردن نیروهایش از سوریه تحت فشار قرار دهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تازه‌ترین اعترافات مادر کودک‌آزارِ مشهدی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *