تا دقیقه ۲۷؛ ایران ۳ – یمن ۰ تا دقیقه ۲۷؛ ایران ۳ - یمن ۰ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تا دقیقه ۲۷؛ ایران ۳ – یمن ۰

تا دقیقه ۲۷؛ ایران ۳ – یمن ۰

 خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و یمن، نخستین دیدار گروه D مسابقات جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه ۱۷ دی‌ماه) در ورزشگاه بن‌زاید شهر ابوظبی امارات آغاز شد.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، سیدمجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، مهدی طارمی، وحید امیری و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی یمن: سعود السوادی، محمد فواد، محمد بارویس، علا‌الدین مهدی، مدیر عبدربه، احمد الحیفی، احمد السروری، وحید محمد، عماد منصور، عبدالواسع المطری و علاء الصاصی.

قضاوت این دیدار برعهده ساتو ریوجی ژاپنی است.

دقیقه ۲: ارسال وحید امیری از جناح چپ می‌رفت در محوطه جریمه یمن به آزمون برسد که السوادی این توپ را از آن خود کرد.

دقیقه ۷: اشتباه رامین رضاییان در دفع توپ باعث شد توپ در کنار محوطه جریمه به السروری برسد و ضربه این بازیکن در حالت خطرناک از بالای دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه ۱۰: همکاری خوب ترابی و طارمی در نهایت با ضربه خوب طارمی می‌رفت دروازه یمن را باز کند که دروازه‌بان این تیم با یک شیرجه بلند توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۱: یمنی‌ها خیلی زود با یک ضد حمله جواب حمله ایران را دادند اما ضربه مهاجم این تیم در چارچوب نبود.

دقیقه ۱۲: شوت محکم سردار آزمون از پشت محوطه جریمه با دفع ناقص السوادی همراه بود و طارمی با حضور به موقع در محوطه جریمه یمن توانست روی یک ریباند گل اول تیم ملی را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۳: اشکان دژاگه ضربه ایستگاهی خلق شده برای ایران را به صورت مستقیم به سمت دروازه شلیک کرد که توپ پس از برخورد به تیر دروازه و دروازه‌بان یمن، وارد دروازه شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  خوزستان به مدت ۳ روز تعطیل اعلام شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *