تبِ گرانی؛ مرغ، گوجه، سیب زمینی، نان و لبنیات تبِ گرانی؛ مرغ، گوجه، سیب زمینی، نان و لبنیات | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تبِ گرانی؛ مرغ، گوجه، سیب زمینی، نان و لبنیات

تبِ گرانی؛ مرغ، گوجه، سیب زمینی، نان و لبنیات

این روزها بازار اقلام خوراکی حال و روز خوشی ندارد و هر روز با یک مورد گرانی مواجه می شویم

امروز معاون امور تجاری وزیر صمت در خصوص وضعیت کالاهای احتکار شده گفت: باید چهارچوبی برای توزیع آنی کالاهای احتکارشده تعیین شود. روندی که تا به امروز وجود داشته نیازمند هماهنگی‌های گسترده است. بر همین اساس خواهان مجوز خاص از سران قوا شده‌ایم.

نان گران نمی‌شود، لبنیات معلوم نیست

 حسن یونس سینکی افزود: اکنون یک فضایی برای کالاهای احتکاری ایجاد شده که غیرحرفه‌ای است. اگر برای ذخیره‌سازی انبوهی از کالا را انبار کنیم این به مفهوم احتکار نیست. لیست کالاهای احتکار شده مشخص است و به اطلاع مردم می‌رسد.

معاون وزیر صمت در خصوص افزایش قیمت نان گفت: در سال جاری هیچ افزایش قیمت نان از سوی وزارتخانه اعلام نخواهد شد و کماکان قیمت قبلی اعمال می‌شود در غیر این صورت تخلف روی داده است.

وی در خصوص افزایش قیمت لبنیات گفت: در هفته گذشته در این خصوص در ستاد تنظیم بازار بحث مفصلی صورت گرفت و قرار شد کارگروه تخصصی حرفه‌ای در این هفته تشکیل شود اما تا الان افزایش قیمت نداشته‌ایم. هرچند برخی از واحدها مدعی هستند که دامداران عرضه شیر را کم کردند که این موضوع نیز در ستاد تنظیم بازار در حال بررسی است.

در همین اوضاع و احوال دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران با بیان اینکه قیمت گوجه از زمان اعلام ممنوعیت صادرات،​ تغییری نکرده، گفت: برای واردات گوجه فرنگی از چین درخواست داده ایم چراکه بیشتر گوجه داخل به عراق صادر شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ازدواج کودکان زیر ۱۳ سال ممنوع می‌شود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *